رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش اعلام کرد:
رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه مدارس تا پایان اردیبهشت ماه در همه مقاطع تحصیلی باز بوده و فعال است، گفت: امتحانات خرداد ماه دانش‌آموزان از ۲ تا ۲۵ خرداد ماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۱۱۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷ 21 April 2017
به گزارش تابناک رضوی،عبدالرسول عمادی رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش،در باره «تغییرات احتمالی در زمان برگزاری امتحانات پایان سال دانش‌آموزان با توجه به برگزاری انتخابات و ماه مبارک رمضان»، اظهار داشت: فصل امتحانات، خرداد ماه است و اردیبهشت نیز جزو زمان تدریس کتاب‌های درسی است؛ ضمن اینکه امسال به دلیل شرایط جوی، تعطیلاتی در برخی استان‌ها داشتیم که بخشی از این تعطیلات با برنامه‌های جبرانی در مدارس جبران شد.
وی افزود: به طور کلی تدریس کتاب‌های درسی تا پایان اردیبهشت ادامه دارد و قانون نیز به ما امکان جابه‌جایی فصل امتحانات به ویژه امتحانات نهایی را نمی‌دهد و باید امتحانات در خرداد ماه برگزار شود؛ ضمن اینکه باید حداکثر تا 15 تیر ماه سوابق تحصیلی دانش‌آموزان را به سازمان سنجش آموزش کشور برای اعمال در کنکور سراسری ارائه کنیم.
عمادی تأکید کرد: تغییراتی در زمان برگزاری امتحانات نداریم و امتحانات از 2 تا 25 خرداد برگزار می‌شود و یک هفته بعد از اتمام آن نیز نتایج اعلام می‌شود.
رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: مدارس تا پایان اردیبهشت ماه در همه مقاطع تحصیلی باز بوده و فعال است.
وی در خصوص «مدارسی که در زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی حوزه رأی‌گیری هستند»، خاطرنشان کرد: مدارسی که به عنوان حوزه رأی‌گیری انتخاب می‌شوند، باید برای برگزاری امتحانات داخلی خود برنامه‌ریزی کنند؛ ضمن اینکه در خصوص حوزه‌های امتحانات نهایی نیز تأکید داریم، مدارسی که به عنوان حوزه اخذ رأی انتخاب می‌شوند، حتی‌المقدور به عنوان حوزه برگزاری انتخابات نهایی منظور نشوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار