امام جمعه رباط کریم گفت: در انتخابات ریاست جمهوری به فردی رای دهید که ولایتمدار باشد و مرعوب دشمن نشود.
کد خبر: ۴۱۱۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶ 21 April 2017
حجت الاسلام حسینعلی محمدی  نژاد، در خطبه های نماز جمعه رباط کریم اظهار کرد: برخی در خرید کالاهای خارجی با یکدیگر رقابت می کنند که این امر بسیار اشتباه است، باید از تولیدات داخلی استفاده کنیم تا تولید کنندگان جامعه به بالندگی برسند.

وی افزود:  البته تولیدکنندگان نیز باید به سوی تولید کالاهای با کیفیت بروند تا کشور به پیشرفت برسد و خار چشم دشمنان اسلام شویم.

محمدی نژاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را حافظ اصل انقلاب دانست و گفت: یکی از وظایف عمده سپاه حفظ اصل انقلاب اسلامی علاوه بر حفظ نظامی کشور است، بسیجیان کشور را از نظر فرهنگی مراقبت می کنند و از نظر نظامی نیز ارتش و سپاه به حفاظت از کشور در برابر گزند بیگانگان می پردازند.

امام جمعه رباط کریم با بیان این که امروز سپاه نقش بسیار بزرگی در آبادانی کشور دارد، افزود: سپاه سازندگی های بسیار زیادی داشته است و امروز پروژه های بسیار زیادی را گرفته است و به نحو احسن تحویل داده است امروزه سپاه، خواری درون چشم کسانی است که نمی خواهند سپاه وجود داشته باشد.

محمدی نژاد گفت: سپاه پاسداران محافظ ملت است و نقش مهمی در تامین امنیت کشور دارد، برخی می خواهند جلوی سپاه را بگیرند، تعجب می کنم از کسانی که در کشور مسئول هستند چرا باید زمانی که به پیشرفت رسیدیم صنایع دفاعی خود را کنار بگذریم، ما باید همواره در خط پیشرفتها باشیم و هیچ گاه کنار نرویم.

وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه امروز رباط کریم به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و نیز انتخابات ریاست جمهوری پرداخت و گفت: طرفداران و حامیان نامزدهای انتخاباتی اخلاق را رعایت کنند و طوری رفتار نکنند که مایه شرمساری شود.

محمدی نژاد با بیان مشخصات انتخاب اصلح در انتخابات، گفت: مردم باید به کسی رای بدهند که پاک باشد که حرف دل مردم را بفهمد و مردم را درک کند.

وی انتخابات ریاست جمهوری را بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: در انتخابات ریاست جمهوری به فردی رای دهید که ولایتمدار باشد، مرعوب دشمن نشود، از اخم دشمن نهراسد و طوری رفتار نکند که دشمن گستاخ شود.

محمدی نژاد اضافه کرد: به فردی رای دهید که کابینه آینده را بر اساس اعتماد به جوانان ببندد و از نیروی جوان و انقلابی برای کابینه استفاده کند، مدیریت کشور و وزارتخانه ها نیاز به تحرک، شور و نشاط دارد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار