اگر جلسات برگزار نشوند اعضا در جریان کارها قرار نمی‌گیرند و نمی‌دانند چه کسی، چه کاری انجام می‌دهد؛ این موضوع نافی این نیست که کسی کاری انجام نمی‌دهد اما کسی را نمی‌داند که چه کسی، چه کاری انجام می دهد.
کد خبر: ۴۱۱۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶ 22 April 2017
دکترسلام امینی در مورد عملکرد شورای فرهنگ عمومی استان ایلام گفت: با وجود اینکه من عضو ناظر در شورای فرهنگ عمومی استان ایلام هستم اما تاکنون هیچ دعوتنامه‌ای برای من نفرستادند و نمی‌دانم جلسه‌ای برگزار شده یا خیر.
به گزارش تابناک ایلام ،نماینده مردم ایلام، ایوان، سیروان، چرداول و مهران وملکشاهی در مجلس و عضو ناظر مجلس در شورای فرهنگ عمومی استان ایلام با بیان اینکه از خروجی جلسات شورای فرهنگ عمومی استان ایلام خبر ندارم، افزود: نسل فعلی منتقل کننده فرهنگ‌هایی است که از قرن‌ها پیش، هم از نظر مذهبی و اسلامی و هم از نظر ملی و باستانی به ما رسیده است و باید این فرهنگ‌ها به نسل بعد منتقل شود.
امینی با بیان اینکه از هر نظر و هر جنبه‌ای وظیفه داریم حافظ فرهنگ‌های کشور باشیم، تصریح کرد: لازم است جلسات شورای فرهنگ عمومی استان ایلام با انسجام، هماهنگی و هدفمندی بیشتری برگزار شود.  
وی خاطر نشان کرد: برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی استان ایلام باعث می‌شود نمایندگان، مدیران کل، استانداران، ائمه جمعه و کلیه دستگاه‌ها درگیر این مهم شده و جلسات هدفمند تشکیل شود تا راه‌کارهای مناسبی برای فعالیت‌ها و حوزه فرهنگی ارائه شود تا همه بدانند چه کاری باید انجام شود.
عضو ناظر مجلس در شورای فرهنگ عمومی استان ایلام با بیان اینکه برگزاری جلسات شورا کمک می‌کند همه در جریان کارها و فعالیت‌ها قرار گیرند و کارها بهتر پیش رود، گفت: اگر جلسات برگزار نشوند اعضا در جریان کارها قرار نمی‌گیرند و نمی‌دانند چه کسی، چه کاری انجام می‌دهد؛ این موضوع نافی این نیست که کسی کاری انجام نمی‌دهد اما کسی را نمی‌داند که چه کسی، چه کاری انجام می دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار