جانشین شهردار مشهد در ستاد شهری مشهد مطرح کرد؛
جانشین شهردار مشهد در ستاد شهری مشهد 2017 گفت : اجلاس شهرداران جهان اسلام واقعه و رخدادی ویژه برای جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.
کد خبر: ۴۱۱۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱ 22 April 2017
به گزارش تابناک رضوی، علی اصغر عنابستانی  در گفت و گو با خبرنگار ستاد خبری  نخستین اجلاس شهرداران جهان اسلام ،اظهار کرد : تا کنون اجلاسی با موضع دیپلماسی عمومی در این سطح در کشور برگزار نشده است.
وی بیان کرد : حضور34 شهردار از 23 کشور خارجی و 24 شهردار مراکز استان‌ها  در این اجلاس تا کنون قطعی شده است.
عنابستانی با اشاره به استقبال خوب جهان اسلام از این اجلاس ، خاطرنشان کرد : این امر بیانگر جذابیت بارگاه منور رضوی برای جهان اسلام بوده  و امام رئوف در دنیای اسلام دارای جایگاه ویژه ای است .
وی افزود : با توجه به حضور شهردارانی از قاره اروپا ، آفریقا و آسیا در این  اجلاس ، موقیعت ممتازی برای معرفی ظرفیتهای کلانشهر مشهد و کشور فراهم خواهد  شد که یکی از برنامه‌های اصلی این اجلاس همین مهم خواهد بود.
جانشین شهردار مشهد در ستاد شهری مشهد 2017 افزود : تقویت گردشگری اسلامی ، تبیین ویژگیهای شهر مسلمان و تربیت مسلمانان ، دیپلماسی عمومی و شهری و دستیابی به راهکارهایی برای تعامل بیشتر شهرداران جهان اسلام و معرفی ظرفیتهای مشهد از اهداف برگزاری این اجلاس است.
عنابستانی بیان کرد : در پایان این اجلاس بیانیه شهرداران جهان اسلام با موضوع ضرورت تقویت شبکه منسجم شهرهای اسلامی در عصر جهانی شدن منتشر خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار