معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش استان بوشهر گفت: فعالان حوزه سلامت مدارس استان بوشهر تجلیل شدند.
کد خبر: ۴۱۱۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸ 22 April 2017
حسن قلندری صبح شنبه در آئین تجلیل از فعالان حوزه سلامت مدارس اظهار داشت: در سال گذشته اداره سلامت و تندرستی این معاونت موفق به کسب رتبه برتر در طرح سفیران سلامت دانش آموزی شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش استان بوشهر اضافه کرد: امسال ۱۰ درصد دانش آموزان استان بوشهر در این طرح آموزش خواهند دید و مشارکت خواهند داشت.

وی بیان کرد: این جشنواره (سفیران سلامت) با استقبال خوب دانش آموزان برگزار شد و هزار و ۶۰۰ اثر برتر در بخش مقاله، داستان کوتاه، نقاشی، روزنامه دیواری، فیلم کوتاه، عکاسی، نمایش، سرود و خوشنویسی به دبیرخانه استانی سفیران سلامت ارسال شد.

قلندری افزود: جشنواره شیر و خرما، ایستگاه بازیافت زباله، جشنواره شیر و پوکی استخوان، جشنواره غذاهای دریایی، آموزش بیماری‌های ژنتیکی و پیشگیری از سرطان سینه، کمپین پاکسازی ساحل خلیج فارس، نه به استفاده از ترقه در چهارشنبه سوری  بخشی از اقدامات نوآورانه این اداره کل در سال تحصیلی ۹۵ - ۹۶ بوده است.

در جشنواره سفیران سلامت که در کانون امام خمینی (ره) بوشهر با حضور دانش‌آموزان سفیر منتخب ۱۸ شهرستان‌ و منطقه استان برگزار شد، از مربیان بهداشت و دانش آموز برگزیده مسابقات سفیران سلامت، شیر و پوکی استخوان و مبارزه با بیماری ایدز تجلیل شد. 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار