مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه در سال گذشته پنج هزار و هشت نفر در باغ رضوان اصفهان خاکسپاری شده اند، گفت: از این تعداد یک هزار و ۶۵ فوتی نوزاد بودند.
کد خبر: ۴۱۱۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱ 22 April 2017
تابناک اصفهان: محمد پرورش در گفتگو با مهر با اشاره به اینکه در سال گذشته پنج هزار و هشت نفر در آرامستان باغ رضوان اصفهان خاکسپاری شده اند، اظهار داشت: همچنین یک هزار و ۱۰۰ نفر نیز در باغ رضوان تغسیل و تکفین شده و برای دفن به محل دیگری منتقل شده اند.
وی در خصوص تفکیک جنسیتی متوفیان خاکسپاری شده در باغ رضوان اصفهان نیز ابراز داشت: دو هزار و ۸۰۰ نفر از متوفیان شهر اصفهان مرد و دو هزار و ۱۰۰ نفر نیز زن بودند.
مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان اضافه کرد: نسبت تعداد متوفیان مرد به زن در شهر اصفهان ۶۰ به ۴۰ درصد برآورد شده است.
وی با اشاره به اینکه ۵۲ درصد از فوتی های شهر اصفهان دارای میانگین سنی بالای ۷۴ سال هستند، تصریح کرد: یک هزار و ۶۵ نوزاد نیز در استان اصفهان در سال گذشته در باغ رضوان خاکسپاری شده اند.
پرورش اضافه کرد: همچنین ۳۸ فرد مجهول الهویه در باغ رضوان اصفهان در سال گذشته خاکسپاری شده اند.
وی بیشترین علت فوت در شهر اصفهان در سال ۹۵ را سیستم گردش خون شامل ایست قلبی و سکته اعلام کرد و ابراز داشت: کمترین علت فوت نیز مربوط به اختلالات روانی و رفتاری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار