کد خبر: ۴۱۲۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹ 23 April 2017
روزنامه الشرق الاوسط عربستان سعودی مدعی شد در صورت پیروزی ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری ایران ، بیشتر اعضای تیمش را فرماندهان سپاه پاسداران تشکیل خواهند داد
 پایگاه اینترنتی روزنامه الشرق الاوسط چاپ لندن در گزارشی نوشت: یک روز پیش از پایان ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ایران که قرار است ماه آینده برگزار شود حسن روحانی رئیس جمهور کنونی ایران و ابراهیم رئیسی مهمترین رقیب او از جریان اصولگرا برگه های نامزدی خود را ارائه کردند.
رئیسی (۵۶ ساله) که روحانی است و نزدیکی اش به (آیت الله) علی خامنه ای رهبر معظم ایران شناخته شده است، یک ساعت  پس از اینکه روحانی ثبت نام خود را برای دور دوم ریاست جمهوری اش انجام داد، به محل ستاد ثبت نام در وزارت کشور وارد شد.

بر اساس اعلام  رسانه های ایران ، شماری از «مادران شهدا» که فرزندان خود را در جنگ های ایران از دست داده اند او را همراهی کردند.

این نامزد اصولگرا که از بیشترین بخت برخوردار است پرچم ایران و قرآن کریم را دربرابر دهها دوربینی که او را همراهی می کرد بوسید و مدارک خود را برای ثبت نام ارائه کرد بدون اینکه اظهاراتی بیان کند.

او در بیانیه ای که چند روز پیش منتشر کرده بود نامزدی خود را برای نجات کشور از «بیماری ساختاری مزمن و سنتهای مدیریتی نادرست» عنوان کرده بود.

انتظار می رود اکثریت تیم او را در صورت پیروزی در انتخابات، فرماندهان «سپاه پاسداران انقلاب» و وابستگان آن تشکیل دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار