بیانیه شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی در خصوص مشارکت حداکثری با تکیه بر گفتمان های امام(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله) در سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال
کد خبر: ۴۱۲۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۷ 22 April 2017
به گزارش تابناک رضوی، در این بیانیه آمده است:
در حالی که توطئه های بی شمار، اعمال تحریم ها، تهدیدهای گروه های تکفیری و داعش، تلاش برای گسترش فضای اسلام و ایران هراسی نتوانسته مانع از رشد و اعتلای ایران اسلامی شود و استواری ملت ایران در مسیر خود روح امید را در دل مستضعفان جهان دمیده و الگوی بیداری جهان اسلام شده و برق حضور حماسی مردم سرافراز ایران در عرصه انتخاباتهای مختلف، چشم ناپاک دشمنان را کور و نقشه های شیطانی آنها را نقش بر آب کرد، بجاست تا یک بار دیگر با حضور گسترده و پرشور توام با هوشیاری، بصیرت و آگاهی در پای صندوق های رای دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی به جهانیان ثابت کنیم که تعهد به آرمان های امام ، انقلاب، شهدا و پیروی از رهنمود های مقام معظم رهبری با خونمان عجین گشته و تا آخرین نفس پای عزت واستقلال کشورمان ایستاده ایم.
مردم شهید پرورخراسان رضوی طی 38 سال اخیر نشان داده‌اند همواره فراتر از جناح‌ها و جریان‌های سیاسی به افق‌های بلند و چشم‌اندازهای اقتدارآمیز برای نظام و انقلاب اندیشیده و تمامی همت و ظرفیت خود را در جهت مشارکت آگاهانه و حداکثری در انتخابات به کار گرفته‌اند.
بی‌تردید حضور آگاهانه و سرشار از شور، شعور و نشاط انقلابی در عرصه انتخابات دو گانه ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرنمادی از حقانیت نظام و پای‌بندی و وفاداری مردم با آرمان‌های انقلاب به شمار رفته و با نشان دادن استحکام مضاعف بنیان‌های مردم‌سالاری دینی در کشور، روزنه‌های امید و آرزوی دشمنان در فتنه‌افروزی‌های جدید را کور خواهد ساخت.
لازم است تمام گروه‌ها واحزاب مختلف نظر ملت شهید پرور ایران اسلامی را بدانند که موضع غالبی که باید در این انتخابات طرح شود، همانا مطالبه مقام معظم رهبری(مدظله) است که:
"نکته‌ی اول این است که در درجه‌ی اول، گسترش مشارکت و حضور گسترده‌ی مردم در انتخابات اهمیت دارد. شور انتخاباتی در کشور و حضور مردم پای صندوقهای میتواند تهدیدهای دشمنان را بی‌اثر کند. 
نکته‌ی دوم: در انتخابات، همه‌ی سلیقه‌ها و جریانهای معتقد به جمهوری اسلامی باید شرکت کنند... 
نکته‌ی سوم: در نهایت، رأی مردم تعیین کننده است... 
نکته‌ی چهارم: در مسئله‌ی انتخابات و غیر انتخابات، همه باید تسلیم رأی قانون باشند و اطمینان می‌دهیم بنا به وعده الهی و با توجه به تجربیات فراهم آمده در طول این سی و هشت سال، عمل به آنچه از سوی ایشان به عنوان یک ارزش ملی مطرح می‌شود، سایر خرده گفتمان‌ها و ارزش‌های مورد نظر دلسوزان انقلاب را نیز به همراه دارد.
بنا به آنچه که ایشان تا‌کنون فرموده اند، مشارکت حداکثری اصلی‌ترین مطالبه معظم‌له بوده و بدین جهت گروه‌های داعیه‌دار ولایتمداری این مطالبه را سرلوحه خود قرار دهند.
فضای انتخابات جایی نیست که معاندین و معارضین و کسانی که اصل نظام و گفتمان انقلاب اسلامی را قبول ندارند بیایند و حرف‌های ساختار شکنانه خود را مطرح کنند. فضای انتخاباتی نباید جولان گاه کسانی شود که نشان داده‌اند منافع شخصی، حزبی و جریانی را به منافع ملی نظام ترجیح می‌دهند.
رسانه‌ها نیز بایستی اطلاع‌رسانی دقیق، شفاف، صادقانه و اخلاقی را سرلوحه کار خود قرار دهند.
مشارکت حداکثری در انتخابات یک اصل اساسی است و با توجه به شرایط حساس کنونی جهان و منطقه از مردم شریف و بیدار دل استان خراسان رضوی دعوت می نماییم با حضور در صحنه انتخابات ضمن به نمایش درآوردن وحدت، عزت، اقتدار و عظمت استان، این صحنه را به خاری در چشم دشمنان و بد خواهان ایران تبدیل نمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار