رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی خبرداد:
رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت : پایگاه های سنجش از روز شنبه دوم اردیبهشت ماه برای جامانده از طرح سنجش سال گذشته فعالیت می کنند.
کد خبر: ۴۱۲۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۱ 22 April 2017
به گزارش تابناک رضوی،به  نقل از خبرگزاری پانا،مجید قدمی اظهار کرد : با توجه به بررسی های انجام شده در طرح سنجش سلامت برخی در این طرح سال گذشته شرکت نکرده و بدون این کار در مدارس مشغول به تحصیل هستند.
وی ادامه داد : این گروه کد ملی را در شناسنامه سلامت ندارند اما درمدارس ثبت نام کردند و براین اساس متوجه شدیم این کار انجام نشده و اردیبهشت را برای سنجش متاخرین درنظر گرفتیم.
رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی بیان کرد: این گروه از افراد بیشتر در مناطق محروم و دورافتاده بوده اند که پایگاه ها یک ماه کار سنجش را برای آنها انجام می دهند.
وی همچنین در مورد آغاز به کار طرح سنجش سلامت گفت : این طرح از خردادماه آغاز می شود و و قریب به یک هزار و 200 پایگاه برای این کار درنظر گرفته شده است.
قدمی تصریح کرد: هزینه ثبت نام 20 هزار تومان درنظر گرفته شده است البته برای عشایر این طرح برای دومین بار به طور کاملا رایگان انجام می شود.
رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی اظهار کرد: خانواده ها بعد از ثبت نام در مدرسه و مراجعه به این پایگاه ها و ارزیابی فعالیت ها به مدرسه ارجاع داده می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار