رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش:
رئیس مرکز سنجش و ارزشیابی وزارت آموزش و پرورش گفت: بعد از حادثه تلخ جاری شدن سیل در چندین استان، با هماهنگی ادارات کل آموزش و پرورش امکان تغییر زمان امتحانات نهایی برای دانش آموزان این مناطق وجود دارد.
کد خبر: ۴۱۲۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۶ 22 April 2017
به گزارش تابناک رضوی، به نقل از خبرگزاری پانا،عبدالرسول عمادی در مورد زمان امتحانات پایان سال دانش آموزان و امکان تغییر در زمان برگزاری به ویژه در مناطقی که دچار حادثه سیل و زلزله شده اند، عنوان کرد: امتحانات داخلی با هماهنگی مناطق انجام می‌شود و برای امتحانات نهایی ادارات کل آموزش و پرورش با وزارتخانه مکاتبه انجام داده و امکان تغییر این زمان و انتقال وجود دارد.
وی ادامه داد: بعد از هماهنگی ها و مکاتبات انجام شده می توان زمان برگزاری امتحانات خردادماه به شهریور موکول شود و برای امتحانات داخلی نیز هماهنگی در مناطق انجام می‌شود و بنابر شرایط امکان تغییر تاریخ امتحانات وجود دارد.
رئیس مرکز سنجش و ارزشیابی وزارت آموزش و پرورش درخصوص برگزاری امتحانات در سایر مناطق گفت: با توجه به برنامه اعلام شده، امتحانات از دوم خردادماه برگزار می‌شود و تاکنون تغییری در برنامه ها نداریم.
عمادی در مورد صدور کارنامه الکترونیک دانش آموزان و زمان لازم برای تعمیم آن به سایر مقاطع گفت: زمان خاصی برای این مساله مقرر نشده اما برنامه های این طرح در حال اجرا است و برای مقاطع سوم متوسطه و پیش دانشگاهی انجام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار