طنز سیاسی
ایمیل دوم از سمت خانم دکتر (ف.ش) می باشد که نوشته اند: “من از دفتر امور شهری و شوراهای استان یک سوال دارم، آیا نمی شود بجای انتخابات شورا و تعویض اعضا ، همان شورای فعلی را آپدیت کرد؟
کد خبر: ۴۱۲۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱ 23 April 2017
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.
 نمی شود همان شورای فعلی را آپدیت کرد؟
سلام خدمت یکایک عزیزان.

آنچه در این مطلب میخوانید فقط شوخی با انتخابات هست و قصد توهین و بی احترامی به هیچ کسی را نداریم.
جهت تنوع و تغییر روحیه دوستان میباشد

ارادتمند شما سید ایمان تقوی

با دوستان نشستیم و با همفکری تصمیم گرفتیم که یه ایمیل نشریه برای بحث درباره انتخابات شوراها راه اندازی کنیم
.وقتی هر کی برا خودش یه سایت داره ما هم یه چیزی تو این مایه ها داشته باشیم.آدرس رابه مردم دادیم تا آنها نظرات خود را به گوش شورا و مدیران بالا دستی برسانند.

خلاصه کار رو شروع کردیم و خوشبختانه روزانه ایمیلهای زیادی از مردم همیشه در صحنه برای ما ارسال شد.
البته عده ای مردم نما هم فحشهای حسابی نثارمون کردن که به دلیل +18 بودن آنها از انتشارشان معذوریم.
الان که در حال چک کردن ایمیل های شما هستم، پشت میز قهوه ای رنگم نشسته ام. حالا قلم خود را برداشتم که پس از خواندن هر ایمیل، آن را یادداشت و سپس تحویل مسولان محترم و محترمه دهم.

اولین ایمیل را که باز نمودم از طرف جناب آقای (ح.م) است که نوشته اند: "سلام ملا، عرض تشکر دارم از زحمات بی شائبه شورای شهرمان سی تعویض مداوم جاشو در اقلیت و اکثریت، که پَی این کار خود نقش مهمی در تغییر مبلمان شهری دارند”.

ایمیل دوم از سمت خانم دکتر (ف.ش) می باشد که نوشته اند: "من از دفتر امور شهری و شوراهای استان یک سوال دارم، آیا نمی شود بجای انتخابات شورا و تعویض اعضا ، همان شورای فعلی را آپدیت کرد؟ باتشکر”
بله حتما این سوال را از دفتر امور شهری و شوراهای محترم، نه ببخشید، از دفتر محترم امور شهری و شوراها می پرسم اما من فکر می کنم در وهله اول بستگی به خودِ اعضای شورا دارد که آیا قابلیت ارتقاء دارند یا خیر؛ و در وهله دوم بستگی به ورژن اندروید افراد مذکور دارد.

ایمیل سوم از جناب آقای (س.م) است که نوشته اند: ” با تشکر از ایمیل نشریه خوبتان و همچنین ایمیل خوب نشریه تان، لطفا پیشنهاد مرا به شورایی ها برسانید”
سه پاس و بیشتر از لطف آقای (س.م)اما پیشنهادتان را ننوشتید که ما بتوانیم به سمع و ابصار شورایی ها برسانیم، یک لحظه صبر کنید،
بله ایمیل چهارم هم از آغای (س.م) است که پیشنهادشان را اینجا نوشته اند، احتمالا یادشان رفته بوده و گشت و گردیده است: ” پیشنهاد من این است که لطفا شهردار شهرمان را از نیروهای غِیر بومی انتخاب کنید زیرا ضرب المثل « چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است» از قدیم رایج بوده و همچنان رواج دارد که نشانگر این می باشد که این چراغ محترم یا محترمه هیچگاه در خانه نصب نمی شود و همین نصب نشدن دال بر زنده ماندن ضرب المثل است. حالا شما هم اینبار و برای اولین بار، شهردار را از تهران، کرج و یا کاشان انتخاب کنید راستی اصفهان هم خوب است و خوش آب و هوا، اتفاقا یک پارک کوچک دارد که دو برابر شهرداری ما می باشد، می توانید از اصفهان انتخاب کنید که فرد مذکور لااقل پارک بزرگی دیده باشد که بتواند برای ما بسازد”

بله من هم به نوبه خودم و پیشاپیش از جانب مسئولین شورایی بسیار تشکر می کنم از پیشنهاد بسیار خوب و با دلایل مستند آغای(س.م) محترم فقط یک نکته وجود دارد که انتخاب شهرداری شهر دیده، امکانات دیده، پارک دیده، فضای تفریحی و غیره دیده خوب است اما چقدر طول خواهد کشید که شهرمان را یاد بگیرد؟ نمی شود عزیز من، نمی شود.

ایمیل پنجم از آقای ( ق.ع.زاده)است که نوشته اند: ” ای خبرنگار، ای مطبوعاتی، ای ایمیل چک کننده، ای رساننده نظرات ما به مسئولین، ای منتقد بانمک، من از یکی از اعضای شورا که قبلا مصاحبه نموده بودند و فرموده بودند که مقداری اندک، به اندازه یک دانه ارزن یا حالا کمی بیشتر، پول شهرداری گم شده است، سوال دارم: آیا یابنده آن پول را پیدا نموده اید یا ننموده اید؟”
با تشکر از آغای (ق.ع.زاده) عزیز بابت ایمیلشان، اما قابل توجه است که امروزه چیزهای بزرگ و به اندازه دکل گم می شوند، دانه ارزن که جای خود دارد!

بسیار خوب به پایان آمد این ایمیل ها حکایت همچنان باقیست، تا تاریخ انتخابات نزدیک نشده من نظرات ایمیل کنندگان بزرگوار را ببرم و به دست اعضای شورای فعلی و مسئولان بالاتر برسانم، خدانگهدار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار