محرم روزبه گفت:
ریس اداره ورزش در خصوص هیئت‌های ورزشی گفت: هم‌اکنون در این شهرستان ۴۱ هیئت ورزشی فعالیت دارند که از این تعداد ۳۵ هیئت کاملاً فعال ۳ هیئت نیمه فعال و ۳ هیئت غیرفعال است و به هیئت‌های نیمه فعال و نیز غیرفعال توصیه‌های لازم برای بهبود روند کارشده است چراکه هیئت‌های ورزشی بازوهای اصلی اجرای ما هستند.
کد خبر: ۴۱۲۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰ 23 April 2017
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوندگفت: فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی از سنگ‌نوردان برتر سال ۹۵با توجه به نتایج مسابقات و فعالیت آنها درطول سال تقدیر به عمل‌آورده است احمدرضا سلگی سنگ‌نورد پرتلاش وسخت‌کوش و سرافراز شهرمان در رشته یلد(سر طناب)رتبه اول را کسب نمود وبه عنوان برترین ورزشکار این رشته در سطح کشور معرفی گردید.

به گزارشتابناک همدان ازنهاوند؛ محرم روزبه بیان داشت: هیئت‌های ورزشی این شهرستان با مدیریت روسای پرتلاش و بی‌ادعا و نیز همکاران اداره ورزش و حمایت مسئولین شهرستان و استان و نیز با استفاده از توانمندی‌های مربیان و ورزشکاران توانستند با رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی موفقیت‌هایی را برای ورزش نهاوند به ارمغان بیاورند.

ریس اداره ورزش در خصوص هیئت‌های ورزشی گفت: هم‌اکنون در این شهرستان ۴۱ هیئت ورزشی فعالیت دارند که از این تعداد ۳۵ هیئت کاملاً فعال ۳ هیئت نیمه فعال و ۳ هیئت غیرفعال است و به هیئت‌های نیمه فعال و نیز غیرفعال توصیه‌های لازم برای بهبود روند کارشده است چراکه هیئت‌های ورزشی بازوهای اصلی اجرای ما هستند.

وی گفت: در بخش بانوان نیز عملکرد بسیار خوبی در فروردین‌ماه سال جاری داشته‌ایم که خانم زهرا خواجوی با حضور در مسابقات فوتبال زیر ۱۹سال بانوان ایران در تورنمنت بین‌المللی کشور روسیه عملکرد درخشانی ازخود بجای گذاشت و درنهایت تیم ایران در میان ۸ تیم شرکت‌کننده به‌عنوان تنها تیم آسیایی در رده چهارم قرار گرفت وی همچنین ضمن دعوت به اردوی تیم ملی فوتسال در23 اردیبهشت‌ماه ۹۶ جهت مسابقات تدارکاتی عازم کشور آرژانتین می‌شود،همچنین  بهاره سیفی در ارزیابی داوران و کمک‌داوران فوتبال بانوان در مالزی به‌عنوان کمک‌داور الیت کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند اظهار داشت: برگزاری جشنواره بازی‌های بومی و محلی در سراب گیان نهاوند با حضور استاندار، برگزاری جام‌های نوروزی در ۴ بخش، همایش و جشنواره اسب‌سواری در جاده دهبوره با حضور رئیس هیئت سوارکاری استان، برگزاری مسابقات چهارجانبه فوتسال در مجموعه ورزشی بانوان با حضور تیم‌های تختی نهاوند، یاسین پیش رو بروجرد، پیشگامان ملایر، وحدت نهاوند، رکورد زنی فوتبالیست نهاوندی با نگه‌داشتن توپ پشت گردن به مدت ۵ ساعت، تجلیل از پهلوان موسی قیاسی پیشکسوت باستانی، فعال شدن آموزش پاراگلایدر توسط مربی و خلبان هادی عمرایی در ارتفاعات گرین ودهبوره، صعود کوهنوردان از قله‌های یال کبود، اردوی هیمالیا نوردی استان و حضور نیک زاد علیزاده در مسابقات کشتی جام فدراسیون‌های آذربایجان، حضور علی‌اکبر احمدوند و گلپایگانی در اردوی تیم ملی فوتبال ناشنوایان و کسب مدال طلای مسابقات ووشو بین‌المللی توسط فرود ظفری و حضور در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی و مسابقات جهانی روسیه، و راه‌یابی شاهین یار حسینی به تیم ملی دوومیدانی جوانان، حضور سجاد ابوالفتحی داور فوتسال و فوتبال در لیگ‌های استانی و کشور از مهم‌ترین برنامه‌های اجراشده و افتخارات ورزشکاران نهاوند بوده است.

که در راستای امور جوانان هم  برگزاری اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان، برگزاری اولین مسابقات قرآنی ویژه ورزشکاران، کارمندان و جوانان، تشکیل جلسه مجمع خیرین، راه‌اندازی ستاد ازدواج آسان و برگزاری ۱۰ جشن جهت زوج‌های جوان بوده است.

وی افزود: راه‌اندازی مجموعه ورزشی بانوان، راه‌اندازی خانه تکواندو با تجهیزات کامل در محل مجموعه بانوان واقع در شهرک حیدری از مهم‌ترین اقدامات یک ماه سال جاری بوده است.

روزبه گفت: مهم‌تر از همه  از افتخارات جامعه ورزش حضور مداوم و حداکثری درصحنه‌های مختلف، سیاسی و... شهر فرهنگی و حضور در راهپیمایی‌های مختلف و نیز انتخابات است که نشان‌دهنده روح جوانمردی در کنار پهلوانی است.

او افزود: با روند مثبت فعلی ورزش و نیز برنامه‌های جامع و مدون دولت تدبیر و امید، حمایت مدیرکل محترم، فرماندار شهرستان و حمایت نماینده پرتلاش منتخب مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی و تلاش هیئت‌های ورزشی، مربیان وبه خصوص ورزشکاران مطمئناً روند روبه رشد درسال جاری نیز سرعت بخشیده خواهد شدو در بحث ورزش بخش‌های این شهرستان مطمئناً بسیار بیشتر از قبل حمایت و پشتیبانی خواهند شد. تا این بخش‌ها بتوانند هرچه بیشتر در خدمت جوانان و نوجوانان باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار