طراح و ایده پرداز پروژه «وُکَب کنسرت» در ایران در تشریح جزییات و نحوه برگزاری این پروژه آموزشی موسیقایی از برگزاری چند برنامه دیگر در تهران و شهرستان ها خبر داد.
کد خبر: ۴۱۲۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸ 23 April 2017

به گزارش تابناک : ایمان پندی طراح و ایده‌پرداز پروژه « وُکَب کنسرت» با اشاره به نحوه برگزاری این کنسرت آموزشی  توضیح داد: پروژه «وُکَب کنسرت» که به تازگی در کشورمان ایده پردازی و اجرا شده، یک برنامه هنری آموزشی است که ما در یک دوره سه روزه با استفاده از کتاب «۵۰۴» به عنوان معتبرترین کتاب لغات زبان انگلیسی به مخاطبان زبان انگلیسی آموزش می دهیم. در این کنسرت ها که با حضور هنرمندان شاخه های مختلف در حوزه سینما، تئاتر و موسیقی برگزار می شود طی سه جلسه پنج ساعته لغات به شیوه کدینگ این بار به صورتی کاملا متفاوت به علاقه مندان آموزش داده می شود.

وی ادامه داد: ما در این کنسرت های آموزشی که اسفندماه سال گذشته آغاز شده تلاش می کنیم تا در قالب مفاهیم هنری چون موسیقی فضای متنوع و فرح بخشی را برای شرکت کنندگان فراهم کنیم که آنها بدون لحظه ای احساس خستگی که در محیط های آموزشی وجود دارد به فراگیری زبان انگلیسی بپردازند. بسیار خوشحالیم که در این مدت هنرمندانی چون پوریا حیدری، مهدی مقدم، فرزاد حسنی و مهران رجبی همراه بسیار خوبی بودند و ما تصمیم داریم در پروژه های آینده گروه که قرار است به صورت فراگیر در تهران و شهرستان ها برگزار شود از هنرمندان صاحب نام عرصه موسیقی نیز دعوت کنیم تا به برنامه ما بیایند.

پندی در بخش دیگری از صحبت های خود بیان کرد: اتاق فرمان من در بخش موسیقی پاور پوینت من است که من قبل از حضور در هر برنامه ای آنها را بررسی کرده و بعد با استفاده از نام قطعات موسیقی و خوانندگانش نسبت به آموزش لغت یا مفهوم مورد نظر با مخاطبان گپ می زنیم که خوشبختانه فضا به گونه ای طراحی شده که یک کودک ۹ سال تا فرد ۷۵ ساله می توانند با زبان انگلیسی آشنا شوند. به هر حال این پروژه نوپا است که کلید آن دو تا سه ماه است زده شده و امیدوارم با روند خوبی که پیش گرفته شده بتوانیم با زبان هنر و حضور هنرمندان موسیقی در عرصه آموزش زبان انگلیسی تحولی ایجاد کنیم.

طراح و ایده پرداز پروژه «وُکَب کنسرت» در پایان صحبت های خود توضیح داد: این امیدواری وجود دارد که با آشنایی هرچه بهتر مخاطبان با این فضای آموزشی جدید که می تواند دربرگیرنده فضای شاد و جذابی باشد، هنرمندان بیشتری از عرصه های موسیقی، تئاتر، سینما و تلویزیون وارد این پروژه شوند. به هر حال یادگیری زبان انگلیسی نیاز جدی امروز ماست که این روش می تواند راهگشای خوبی برای فراگیری عموم مخاطبان باشد.



منبع : مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار