معاون امداد و نجات هلال احمر سمنان:
معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه به ۲۳مورد حادثه طی یک هفته گذشته رسیدگی شد، گفت: ۸۴نفر در این عملیات ها حضور داشتند.
کد خبر: ۴۱۲۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹ 23 April 2017

به گزارش تابناک سمنان، علی یحیایی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه نیروی هلال احمر استان سمنان در ۲۳ عملیات مختلف از تاریخ ۲۶۶فروردین لغایت اول اردیبهشت ماه سالجاری امداد رسانی کرده است، ابراز داشت: از این تعداد به دو مورد حادثه جاده ای، ۱۹مورد خدمات حضوری و دو مورد حادثه شهری رسیدگی شد.

علی یحیایی معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان

وی با بیان اینکه ۱۰نفر در حوادث مختلف اسکان داده شدند، افزود: ۴۸نفر در حوادث طی هفته گذشته آسیب دیده و ۸۴نفر نیروی عملیاتی در این امدارسانی حضور داشتند.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی می تواند از بروز آسیب های مختلف جلوگیری کند، ابراز داشت: در این فصل سال در برخی از محورهای استان با بارندگی و مه گرفتگی مواجه هستیم که باید با هوشیاری و رعایت سرعت مطمئن رانندگی و همچنین با رعایت فاصله طولی از بروز تصادف های زنجیر وار جلوگیری کرد.

یحیایی تاکید کرد: با توجه به مساعد بودن آب و هوا گروه های کوهنوردی بهتر است قبل از صعود هلال احمر را در جریان ساعت رفت، برگشت و محل دقیق استقرار گروه قرار دهند تا در صورت مواجه با خطر، این نیروها با شناسایی محل دقیق، امداد رسانی را به نحو مطلوب انجام دهند.

وی افزود: از گروه های طبیعت گردی تقاضا داریم در محل رودخانه های فصلی به دلیل خطر سیلاب و همچنین محل هایی که احتمال ریزش کوه وجود دارد مستقر نشوند چرا که این امر ممکن است حوادث دلخراشی را از یک روز بهاری برای هم‌استانی ها ایجاد کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار