رئیس علوم پزشکی سبزوار:
رئیس علوم پزشکی سبزوار گفت: در یک‌سال گذشته ۱۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای راه‌اندازی و تجهیز بخش روان، بخش پزشکی هسته‌ای بیمارستان واسعی و تکمیل و بهره‌برداری از دانشکده‌های پزشکی و پیراپزشکی در مجتمع آموزشی پردیس این دانشگاه هزینه شد.
کد خبر: ۴۱۲۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳ 23 April 2017
به گزارش تابناک رضوی، علیرضا مسلم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سبزوار اظهار داشت:  از این میزان اعتبار 2 میلیارد و 100 میلیون تومان  برای راه اندازی بخش روان در بیمارستان واسعی سبزوار هزیته شد که زمینه برای ارائه خدمات درمانی به بیماران نیازمند این بخش را فراهم کرد.

وی با بیان اینکه یک میلیارد و 500 میلیون تومان برای احداث بخش پزشکی هسته‌ای بیمارستان واسعی سبزوار هزینه شد، تصریح کرد: در راستای تکمیل و بهره برداری از دانشکده‌های پزشکی و پیراپزشکی در مجتمع آموزشی پردیس این دانشگاه 15 میلیارد تومان اعتبار هزینه شد.

مسلم با تاکید بر اینکه دولت یازدهم زمینه برای بهره مندی بیش از 11 میلیون ایرانی از دفترچه‌های بیمه سلامت را فراهم کرد، گفت: این میزان در سطح تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در شهرستان سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن بیش از 73 هزار نفر است.

وی با بیان اینکه بیش از 313 هزار نفر در سطح این شهرستان‌ها از پرونده سلامت الکترونیک بهره‌مند هستند، افزود: در سال گذشته و در راستای ارائه خدمات درمانی به بیماران و افراد نیازمند هشت پایگاه سلامت بهسازی و مرمت و پنج دستگاه آمبولانس برای تجهیز پایگاه اورژانس در سطح این شهرستان‌ها اختصاص داده شد.

رئیس علوم پزشکی سبزوار با بیان اینکه 59 پروژه بهداشتی- درمانی شامل محل زیست پزشک، مرکز سلامت شهری و روستایی، ستاد شبکه، پایگاه های سلامت، مراکز جامع سلامت، خانه‌های بهداشت، یک آموزشگاه بهورزی در سطح حوزه تحت پوشش این دانشگاه به بهره‌برداری می رسد گفت: این  پروژه  بهداشتی- درمانی و آموزشی با اعتبار 27 میلیارد تومان در اردیبهشت و بخشی نیز تا شهریورماه امسال به بهره برداری می‌رسد.

مسلم اظهار داشت: هم اکنون از 193 خانه بهداشت در سطح حوزه تحت پوشش این دانشگاه 60 درصد نیاز به مرمت و بهسازی دارد.

وی عنوان کرد: در سال گذشته حدود 3 هزار و 585 نفر شامل یک هزار و 585 مادر باردار و کودک مبتلا به بیماری سوء تغذیه و 2 هزار بیمار دارای بیماری فشار خون و دیابت شناسایی شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار