مدیرکل اداره تعاون کارو رفاه اجتماعی خراسان رضوی از وجود۲۹۳هزاربیکاردراین استان خبردادوگفت:نرخ بیکاری استان در ردیف ۷ استان بیشترین بیکارقراردارد.
کد خبر: ۴۱۲۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴ 23 April 2017
به گزارش تابناک رضوی، مدیرکل اداره تعاون کارورفاه اجتماعی خراسان رضوی در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان گناباد که امروز یکشنبه در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهر برگزارشد با اشاره به افزایش بیکاران در استان وبه ویژه در گنابادگفت:باید از ظرفیتهای موجود  وکارگاههای فعال که اکنون با ظرفیت کمتر کارمی کنند بیشتر استفاده کرد.

محموداحمدی افزود:متوسط نرخ بیکاری در کشور ۱۳/۲درصد ودر استان ۱۴درصد است که باید با تشکیل تعاونیها از سرمایه های کوچک در جهت اشتغال ونیز توجه به شرکتهای دانش بنیان استفاده کرد.

وی افزود:دولت توان پرداخت تسهیلات ارزان قیمت را ندارد بنا براین باید  با مشارکت سرمایه گزاران  بانکها نیز در ارایه تسهیلات  خود راشریک سرمایه گذار بدانند ودر پرداخت تسهیلات  همکاری بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به راه اندازی مرکز پایش اطلاعات بازار کاردر مشهد خواستار راه اندازی این مرکز در شهرستان شدو تصریح کرد:اولویت  پرداخت تسهیلات  به نهادهای حمایتی باید به سوی کسانی باشد که می خواهند خودکفا شوند.

فرماندارگناباد هم در این جلسه با اشاره به فراهم شدن زیر ساختهای سرمایه گذاری در کشور وبه ویژه در شهرستان گفت:اولویت مدیران باید بهبود فضای کسب وکار ومحیط سرمایه گذاری باشد.

محمدعلی نبی پور افزود:در سال گذشته بیش از ۱۶میلیارد تومان تسهیلات در جهت اشتغال جذب شده است.

وی گفت در سال جدید  طرحهایی که بیش از ۴۰درصد پیشرفت دارند در اولویت هستند وباید در جهت  راه اندازی کارخانه کاشی هستی و توجه به حوزه گردشگری، کاشت گیاهان دارویی وگلخانه ای اهتمام بیشتری داشته باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار