مدیرکل حج و زیارت اصفهان
مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان گفت: اولویت‌های جدید حج تمتع هیچ محدودیتی برای استان اصفهان ندارد و دارندگان اسناد ودیعه تا شهریور ۸۵ حج تمتع در استان اصفهان هم می‌توانند به بانک‌ها مراجعه کنند.
کد خبر: ۴۱۲۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۷ 23 April 2017
تابناک اصفهان: غلامرضا زاهدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان اظهار داشت: سازمان حج و زیارت دیروز با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد دارندگان اسناد ودیعه گذاری حج تا پایان شهریور ماه سال 1385 از روز دوشنبه چهارم اردیبهشت ماه می‌توانند برای نام‌نویسی اولیه تشرف به حج امسال، به بانک‌ها مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه برخی در استان اصفهان نگران بودند این اطلاعیه شامل حال آنان نشود، افزود: این اطلاعیه شامل حال همه حجاج دارای این اسناد در سراسر کشور می‌شود و زائران همه استان‌ها می‌توانند تا زمانی که ظرفیت خالی وجود دارد به بانک‌ها مراجعه و ثبت نام کنند.

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان با اشاره به اینکه با تلاش مسئولان اسکان سازمان، ظرفیت مسکن بیشتری متناسب با شأن حجاج جمهوری اسلامی ایران فراهم شده است، خاطر نشان کرد: بنا بر اعلام سازمان حج و زیارت همه زائران بیت الله الحرام که سند ودیعه گذاری آنان تا 31 شهریور سال 85 است می‌توانند از صبح روز دوشنبه چهارم اردیبهشت با مراجعه به شعب بانک ملی در سراسر کشور برای ثبت نام اولیه به منظور تشرف به حج تمتع در سال جاری اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه بر این اساس اولویت نام‌نویسی در کاروان‌ها و تشرف به حج تمتع با کسانی است که برای ثبت نام اولیه در شعب بانک ملی اقدام کرده باشند، گفت: با تکمیل ظرفیت، فرآیند نام‌نویسی متوقف می‌شود.

زاهدی همچنین در مورد احتمال برقراری سفر حج عمره افزود: صحبت‌هایی در مورد از سرگیری حج عمره از ایران انجام شده است اما تصمیم‌گیری نهایی پس از برگزاری حج تمتع اعلام می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار