توسط شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی صورت گرفت :
در نخستین روز از هفته سلامت،برنامه‌های تغذیه سالم - بدن سالم و توزیع بسته‌ی تغذیه سالم به‌صورت همزمان در مدارس منتخب استان توسط شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۲۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۸ 23 April 2017
به گزارش تابناک رضوی،آرزو حیدریان رییس شورای مشارکت‌های زنان خیرین سلامت خراسان رضوی ضمن گرامیداشت هفته سلامت عنوان کرد: هفته سلامت فرصتی برای شناخت نقش مهم سلامت جسم و روان در جامعه است.
وی  با تأکید بر شعار امسال مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل افزود: اقدام و عمل در حوزه سلامت یعنی درزمینهٔ بهداشت جسم و روح و روان نهایت تلاش را در جهت سالم زندگی کردن انجام دهیم.
وی پیاده‌روی، ورزش، تحرک بدنی و تغذیه را چهاراصل مهم در زندگی دانست و از دانش آموزان خواست تا به‌عنوان یک سفیر سلامت در خانواده خود، این چهاراصل را ترویج دهند.
حیدریان یادآور شد: اغلب دانش آموزان در زمان مدرسه تنقلاتی که ارزش غذایی ندارند استفاده می‌کنند و از مصرف ویتامین‌ها و منابع موردنیاز بدن محروم هستند. والدین می‌توانند با یک برنامه درست، نیازهای غذایی لازم برای استفاده در ساعات تفریح در مدرسه را تهیه‌کرده تا از سلامت فرزند خود مطمئن شوند.
در این مراسم، بسته‌های تغذیه سالم جهت توزیع در بین دانش آموزان مدارس منتخب استان در اختیار مدارس قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار