فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید براینکه سپاه در همه عرصه‌های سازندگی، اقتصادی و صنعتی دارای توانمندی‌های بالایی است، گفت:‌ شرکت صدرا ظرفیت مطلوبی در اجرای طرح‌های تولیدی و اشتغال‌زایی دارد.
کد خبر: ۴۱۲۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷ 24 April 2017
سرلشکر محمد‌علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بازدید از شرکت صدرای بوشهر با فعالیت‌های این شرکت تحت مدیریت قرارگاه سازندگی‌ خاتم‌الانبیاء(ص) آشنا شد.

سرلشکر جعفری در ادامه از بخش‌های کشتی‌سازی، سکوسازی و سازه‌های دریایی شرکت صدرای بوشهر بازدید و بر تسریع تکمیل طرح‌های در حال اجراء تاکید کرد.

وی با تاکید بر تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال تصریح کرد: شرکت صدرا ظرفیت مطلوبی در اجرای طرح‌های تولیدی و اشتغال‌زایی دارد.

فرمانده کل سپاه پاسداران همچنین در نشست با مسئولان قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء و شرکت صدرای بوشهر، ضمن عرض تبریک به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران، با بیان اینکه سپاه در همه عرصه‌های سازندگی، اقتصادی و صنعتی دارای توانمندی‌های بالایی است؛ از تلاش و خدمات قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در عرصه سازندگی قدردانی کرد.

وی با اشاره به شرکت صدرا تاکید کرد: با توجه به ظرفیت شرکت صدرای بوشهر که در بخش ساخت سکوهای مهم پارس جنوبی، سازه‌های مختلف دریایی و شناورسازی فعالیت می‌کند، ارتقاء توانمندی صدرای بوشهر برای قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء بسیار مهم است.

سرلشکر جعفری، رونق‌گرفتن شرکت صدرای بوشهر را نشان از تلاش قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء دانست و با قدردانی از تلاش‌های آنان تاکید کرد: فعال‌تر شدن بخش کشتی‌سازی شرکت صدرای بوشهر از اولویت‌ها است که این مهم در دستور کار قرار دارد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار