تابناک: تنور انتخابات در حال گرم شدن است و جناح های سیاسی در استان در فکر این هستند که کاندیداهای مورد نظرشان رای بیاورند. در این طرفداری ها اصفهان فراموش می شود. و حتی کسی نمی گوید که سران جناح بنده چه ضربه هایی به اصفهان زدند و آیا پاسخگو هستند یا نه؟.
کد خبر: ۴۱۲۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸ 24 April 2017
تابناک اصفهان: تنور انتخابات در حال گرم شدن است و جناح های سیاسی در استان در فکر این هستند که کاندیداهای مورد نظرشان رای بیاورند. در این طرفداری ها اصفهان فراموش می شود. و حتی کسی نمی گوید که سران جناح بنده چه ضربه هایی به اصفهان زدند و آیا پاسخگو هستند یا نه؟.
 
آیا دوباره اگر بخواهند خودشان یا جناحشان سر کاربیاید جبران می کنند یا نه؟ اینها را فعلا کسی کاری ندارد فعلا همه در اشتیاق موفقیت جناح خود هستند. شاید بد نبود از سه جناحی که نقش مهمی در ضربه زدن به اقتصاد و محیط زیست اصفهان موثر بوده اند سوال می شد چه جوابی برای این کارها دارید و چه برنامه ای برای جبران این خسارت ها دارید؟                                                                                     
 
آقای  احمدی نژاد! اگر صلاحیتتان تایید می شد و دوباره رییس جمهور می شدید باز می گفتید اصفهانی ها برای تامین آب بروند دعا کنند ؟ و برنامه چندین ساله آب منطقه ای را به هم می ریختید؟ و در پشت تریبون بدون هیچ کارکارشناسانه ای تصمیم می گرفتید؟                                                                                                                                                                                     
 
آقای خاتمی! اگر مجددا رییس جمهور می شدید و یا کسی که جناح شما تایید می کند رییس جمهور بشود باز زودتر از افتتاح تونل سوم درباره آب تصمیم می گرفتید؟ و اگر دوباره تاثیر گذار می شدید می توانستید خسارت بزرگی که به اصفهان زدید را جبران کنید؟                                                                                                                                  
 
آقای جهانگیری! آیا یادتان هست برای بردن آب به فلات مرکزی در زمان دولت سازندگی چه تلاشها که نکردید و بالاخره کار خودتان را کردید اما آیا برای تونل سوم که شرط بردن آب به فلات مرکزی بود حتی در زمان معاون اولی تان موفقیتی داشتید؟ شاید مثال اصفهان برای همه مثال آن کسانی است که یک ماشین را هل می دهند تا روشن شود و وقتی روشن شد راننده دیگر پشت سرش را هم نگاه نمی کند که از این افرادی که نفسشان به شماره افتاده است لااقل تشکر کند؟                                                                     
 
ای سیاسیون! فقط از اصفهان رای نخواهید. اصفهان پایگاه بزرگ اقتصادی و گردشگری کشور بود . چرا با اصفهان چنین کردید که جزو بیکارترین استان کشور شود و نیروهای کارآمد آن از اصفهان بروند و یا ناتوان جلوه کنند؟                                                                                                                                                                                                                                   
 
آقای استاندار ! جناب آقای زرگرپور بنا بود شما بیایید و مشکل کارشناسی آب را حل کنید ولی خودتان قضاوت کنید که چه شد؟ آیا منتخبین آینده هم می خواهند رای را از اصفهان بگیرند و کار خودشان را بکنند؟.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار