دبیر اجلاسیه دوسالانه شهدای شاهرود:
دبیر اجلاسیه دوسالانه شهدای شهرستان شاهرود گفت: 80 غرفه در نمایشگاه اجلاسیه دوسالانه شهدای این شهرستان برای ارائه گزارش فرهنگی دستگاه‌ها و نهادهای مختلف ایجاد شد.
کد خبر: ۴۱۳۰۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹ 24 April 2017

به گزارش تابناک سمنان، حمید دامغانی صبح امروز در جلسه ستاد شهرستانی اجلاسیه دوسالانه شهدای شهرستان شاهرود در قرارگاه آسمانی‌ها اظهار کرد: گروه «فصل شیدایی» باور نمی‌کردند ما در عرض این مدت کوتاه کار را انجام دهیم و اعتقاد داشتند چند ماه نیاز به کار دارد.

وی افزود: عوامل فصل شیدایی بیان کردند که استان‌های قزوین و گیلان پای کار و همه استان یکپارچه بودند و در جواب سؤال ما که ویژگی شاهرود را چه دیده‌اند، اخلاصی که دست‌اندرکاران از راننده تا سایران داشتند، را عنوان کردند که در جایی نداده بودند.

دبیر اجلاسیه دوسالانه شهدای شهرستان شاهرود با ارائه گزارشی از روند اجرایی کارهای انجام‌شده، به محتوای نمایش اشاره کرد و گفت: نمایش از هبوط آدم و در ادامه داستان کشتی نوح، فاطمیه، عاشورا، بعثت و انقلاب اسلامی ایران و ظهور اجرایی می‌شود که دو ساعت طول می‌کشد.

دامغانی تصریح کرد: این نمایش از نیم ساعت بعد از نماز مغرب و عشاء آغاز و با حجم نور، تصویر، بازی و کار هنری خوب انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: در بندرعباس کار را دیدیم و 10 شب از روز مبعث کار آغاز می‌شود و در حوزه دفاع مقدس، این نمایش داستان بومی عملیات مرصاد و دفاع مقدس شاهرود را انجام خواهد داد.

دبیر اجلاسیه دوسالانه شهدای شهرستان شاهرود ادامه داد: در کنار اجرای نمایش فصل شیدایی، ستاد یادواره و گروه‌های مختلف در غرفه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و دفاع مقدس شهرستان را در قالب نمایشگاه به تصویر می‌کشند که تاکنون 80 غرفه ایجاد و واگذار شده است و اگر نیاز به غرفه باشد، زمینه آن فراهم می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار