سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک؛
تابناک مرکزی: سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک از آغاز مراحل اجرایی برگزاری سومین دوره مسابقات قرآن ورزشکاران و جوانان در شهرستان اراک از ششم اردیبهشت ماه جاری خبر داد .
کد خبر: ۴۱۳۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵ 24 April 2017

به گزارش تابناک مرکزی، علی اوسط کرمی در این باره به خبرنگار تابناک مرکزی گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده مرحله ثبت نام مسابقات قران ورزشکاران و جوانان  از ششم اردیبهشت  آغاز خواهد شد  و ان شاءالله مسابقات در رشته های حفظ ، قرائت، تفسیر موضوعی و حفظ آیات موضوعی پایان اردیبهشت ماه برگزار میگردد.

کرمی افزود: در این دوره از مسابقات ورزشکاران ،جوانان و کارکنان علاقمند مجموعه ورزش و جوانان میتوانند در بخش های ورزشکاران زیر 15 سال و بالای 15 سال، جوانان 15 تا 29 سال و کارکنان ورزش و جوانان و هیات های ورزشی شرکت کنند .

کرمی در ادامه گفت: ورزشکاران عضو تیم های ملی با تایید هیات و فدراسیون مربوطه از حضور در مسابقات شهرستانی و استانی و معاف میباشند و مستقیم به مرحله کشوری راه خواهند یافت .

سرپرست اداره ورزش و جوانان  شهرستان اراک گفت: نفرات برتر مسابقات کشوری قران کریم اوقاف به استثنای ورزشکاران دارای احکام استانی و ملی ثبت نام نخواهند شد .

کرمی در خاتمه گفت: علاقمندان به شرکت در این مسابقات می توانند از ششم اردیبهشت ماه  به واحد فرهنگی و امور جوانان اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک واقع در ضلع شرقی مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد مراجعه نمایند .

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار