مدیرکل بهزیستی استان البرز؛
در حالی بانک ها تسهیلات هزار میلیاردی به اشخاص را ارائه می دهند که این امر برای ارائه وام های خرد با مشکلات بیشماری مواجه می شود.
کد خبر: ۴۱۳۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸ 24 April 2017
به گزارش تابناک البرز؛ داریوش بیات نژاد در جلسه کارگروه اشتغال استان که صبح دوشنبه در سالن شهدای دولت برگزار شد، هزار و ۴۰۳ تعهد ایجاد اشتغال توسط اداره کل بهزیستی استان البرز  طی سال گذشته اجرایی و به مرحله عمل رسیده است، اظهار کرد: بیش از ۷۰۰ مرکز زیر مجموعه سازمان بهزیستی استان البرز قرار دارد.

مدیرکل بهزیستی استان البرز افزود: این مراکز موظف هستند ۲۵ درصد اشتغال و جذب نیروی خود را از مددجویان سازمان بهزیستی داشته باشند که این امر نقش تاثیر گذاری را در راستای ایجاد اشتغال ایفا کرده است.

وی با تاکید بر اینکه بخشی از ایجاد اشتغال تعهد شده از طریق منابع داخلی و محل اعتبارات سازمان بهزیستی میسر و محقق شده است، گفت: درصدد ایجاد بستر اشتغال برای مددجویان بهزیستی هستیم.

بیات نژاد در ادامه به مشکلات موجود در حوزه ارائه تسهیلات بانکی به معلولین، مددجویان و زنان سرپرست خانوار اشاره کرد.

مدیرکل بهزیستی استان البرز بیان کرد: در حالی بانک ها تسهیلات هزار میلیاردی به اشخاص را ارائه می دهند که این امر برای ارائه وام های خرد با مشکلات بیشماری مواجه می شود.

بیات نژاد ارائه با تاکید بر اینکه ارائه تسهیلات بانکی به مددجویان بهزیستی و زنان سرپرست خانوار به منظور ایجاد اشتغال، افزایش نشاط اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی را به همراه خواهد داشت ، افزود: در خصوص مشکلات موجود در حیطه ارائه تسهیلات به مددجویان این سوال مطرح می شود که چرا رایانه مددجویان برای ضمانت باز پرداخت وام آن ها مورد پذیرش قرار نمی گیرد.

وی یاداور شد: ارائه مجوز برای عرضه محصولات تولیدی مددجویان و زنان سرپرست خانوار در برخی نمایشگاه های فصلی با مشکلاتی از سوی اصناف مواجه می شود که امیدوارم برطرف شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار