مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی شازند خبر داد؛
تابناک مرکزی: مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی شازند گفت: از سال 93 تاکنون 580 نفر در مقاطع مختلف تحصیلی به استخدام این شرکت درآمده اند تا این شرکت توانسته باشد گامی در جهت رفع معضل اشتغال در استان مرکزی برداشته باشد.
کد خبر: ۴۱۳۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷ 24 April 2017

به گزارش تابناک مرکزی، فرهاد جهانگیری مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی شازند در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی از شرکت پتروشیمی شازند به عنوان یکی از شرکت های مطرح در صنعت پتروشیمی کشور که نقش عمده ای در اشتغال و کارآفرینی در استان مرکزی و افزایش حجم صادرات و تقویت صنایع وابسته داشته است نام برد.

جهانگیری با بیان اینکه این شرکت در سه سال اخیر توانسته با افزایش تولید و فعال سازی بخش های مختلف خود در بعد اشتغال زایی نقش عمده ای در منطقه ایفا نماید بیان کرد: در سال 1393، 140 نفر، در سال 94، 59 نفر و در سال 95، 151 نفر از بین نیروهای توانمند بومی با برگزاری آزمون های استاندارد(علمی-روان شناختی- مصاحبه تخصصی) جذب این شرکت شده اند.

وی ادامه داد: برای اولین بار در فرآیند تعمیرات اساسی سال های اخیر 75 درصد نیروی های مورد نیاز که حدود 1400 نفر بودند به گواه اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی از نیروی های بومی استان مرکزی استفاده شده است.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی شازند با تاکید بر اینکه شرکت پتروشیمی شازند در آغازین روزهای سال 96 اقدام به جذب 230 نفر از نیروهای بومی کرده است خاطر نشان ساخت: در راستای اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی و با لبیک به منویات مقام معظم رهبری در چارچوب تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، آزمون استخدامی این شرکت برگزار و  230 نفر از فرزندان بومی استان مرکزی به استخدام شرکت پتروشیمی شازند در خواهند آمد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار