بازیگر "ماجرای نیمروز" در جمع دانشجویان سمنان:
جواد عزتی بازیگر فیلم ماجرای نیمروز گفت: این فیلم گوشه ای از وقایع برهه ای از تاریخ را نشان می دهد و برای روشن کردن ابعاد مختلف جنایات منافقین نیاز به کار بیشتری است.
کد خبر: ۴۱۳۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰ 24 April 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از مرآت، اکران دانشجویی فیلم سینمایی "ماجرای نیمروز" با حضور جواد عزتی و مهدی زمین پرداز، بازیگران این فیلم به همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان در سالن امیرکبیر این دانشگاه برگزار شد.

جواد عزتی بازیگر این فیلم با اشاره به نقش متفاوت خود در ماجرای نیمروز گفت: هر بازیگری دوست دارد که نقش های متنوعی را اجرا کند و البته اینکه مورد توجه مخاطب قرار گیرد هم مهم است.

عزتی با بیان اینکه محمدحسین مهدویان کارگردان این فیلم از بهترین کارگردانان سینما است اذعان کرد: علی رغم جوانی محمدحسین مهدویان، شاهد پختگی فیلم های این کارگردان خوب کشور هستیم و کار کردن با او در ماجرای نیمروز تجربه خوبی بود. مهدویان انعطاف لازم در کار را دارد و من با عزمی راسخ پیشنهاد او را قبول کردم.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص شباهت نقش و گریم خود به سعید امامی اظهار کرد: قطعا این شباهت اتفاقی نبوده، پس از اکران فیلم و شیطنت برخی رسانه ها آقای مهدویان گفت به دلیل جذابیتی که دارد بدمان نمی آید این شباهت وجود داشته باشد. البته من از موضوع خبر نداشتم و بعداز ساخت و اکران فیلم متوجه شباهتم شدم. دلیلش این بود که ذهنیتم به آن سمت نرود تا نقشم را به درستی اجرا کنم و طبیعتا هم نباید می فهمیدم. قطعا این شباهت اتفاقی نبوده

بازیگر فیلم ماجرای نیمروز با اشاره به موضوع فیلم و نمایش وقایع سال 60 گفت: این فیلم گوشه ای از وقایع برهه ای از تاریخ را به نمایش می گذارد و قطعا برای روشن کردن ابعاد مختلف جنایت های منافقین نیاز به کار بیشتری است.

عزتی درگذشت عارف لرستانی را مصیبتی دردناک عنوان کرد و افزود: عارف لرستانی مرد پرکاری بود که سالم زندگی می کرد و در طول دوران بازیگری خاطرات زیادی از او دارم و مطمئنم الان جای خوبی دارد.

وی با تاکید بر اینکه بازی کردن نقش های تاریخی کاری دشوار است ابراز کرد: من در دوره ای متولد شدم که جنس آدم های آن روزگار با امروز متفاوت است و آن افراد هنوز هم با حس و حال همان سال ها وجود دارند. من هم با برخورد و هم نشینی با این افراد و زندگیدر فضای جبهه و جنگ و پرداختن به آثار هنری مرتبط با آن دوره توانستم نقش خود را بپذیرم و امیدوارم مخاطبان از این نقش لذت برده باشند.

این بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به شخصیت های فیلم ماجرای نیمروز گفت: تمامی شخصیت ها به جز نقش آقای صدیقیان واقعی بودند و برخی از آن ها در قید حیات هستند.

در پایان این نشست که با استقبال خوب دانشجویان مواجه شد از عوامل فیلم ماجرای نیمروز تقدیر شد.

گفتنی است انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان از سال 1362 تاکنون در این دانشگاه فعال است و از تشکل های موسس اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور به حساب می آید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار