جنسیس اعلام کرده که بهای مدل G80 اسپورت 2018 در ایالات‌متحده از 55250 دلار آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۴۱۳۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹ 24 April 2017

به گزارش تابناک : این خودرو که اوایل سال جاری در نمایشگاه خودروی بین‌المللی آمریکای شمالی حضور پیدا کرد با توجه به نام خود از سپر جلوی گیرا، جلوپنجره‌ی کرومی تیره و دیفیوزر عقبی بهره می‌برد که سیستم اگزوزی با چهار خروجی آن را در برگرفته است. طراحان این برند همچنین رکاب‌های جانبی اسپورت تر، قابل آینه‌ی مشکی و رینگ‌های آلیاژی 19 اینچی با تِم کروم تیره را برای G80 اسپورت در نظر گرفته‌اند.

GENESIS G80 2018


این طراحی اسپورت به کابین خودرو نیز سرایت کرده و راننده‌ها خود در صندلی‌های اسپورت چرمی خواهند یافت. همچنین تریم فیبر کربنی و پوشش سقف میکروفیبری مشکی نیز در این بخش بکار رفته است. از دیگر ویژگی‌های کابین می‌توان به پدال‌های آلومینیومی و غربیلک فرمان اسپورت با دوخت‌های متضاد اشاره کرد.

GENESIS G80 2018
نیروبخش این خودرو پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3.3 لیتری توربوی جدید با قدرت 365 اسب بخار و گشتاور 509 نیوتون متر است. این قدرت از طریق گیربکس 8 سرعته اتوماتیک با تنظیمات اسپورت به چرخ‌ها انتقال می‌یابد. با پرداخت 2500 دلار بیشتر می‌توان به سیستم چهار چرخ محرک دست یافت.

GENESIS G80 2018
جدای از اعلام مشخصات و قیمت G80 اسپورت، جنسیس اعلام کرده که مدل استاندارد این خودرو نیز برای مدل 2018 بازنگری‌های کوچکی خواهد داشت. از برجسته‌ترین تغییرات G80 2018 می‌توان به سپرهای اصلاح شده، جلوپنجره‌ی بازنگری شده و رینگ‌های 18 اینچی با طراحی جدید اشاره کرد.

GENESIS G80 2018

GENESIS G80 2018
تغییرات بزرگ‌تر در کابین رخ داده‌اند و ساعت آنالوگ، دوربین دید عقب و کنسول جلو به‌روز شده‌اند. همچنین پوشش‌های جدیدی روی بلندگوها بکار رفته و پورت USB اضافی نیز وجود داشته و سیستم صوتی Lexicon خودرو نیز ارتقا یافته است.


بازنگری‌های تکنولوژیک خودرو نیز شامل شارژر بی‌سیم سفارشی برای گوشی هوشمند و سازگاری سیستم اطلاعات سرگرمی با اپل کارپلی و اندروید اتو می‌باشند. همچنین چندین سیستم ایمنی استاندارد وجود داشته و نشان‌دهنده‌ی میزان سوخت آنالوگ جایگزین سیستم دیجیتال قبلی شده است.
برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار