سند افتخار مشارکت در ساخت گنبد مطهر حرم امام علی (ع) به شش نفر از کارکنان شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری شمال خوزستان اعطا شد
کد خبر: ۴۱۳۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹ 24 April 2017
در آیینی که به همین مناسبت برگزار شد؛ مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات سازمان آب و برق خوزستان گفت: این سند به منظور پاسداشت خدمات خیرین در تامین هزینه گنبد بارگاه نورانی امام علی(ع) از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان به مشارکت کنندگان در تامین هزینه های بازسازی عتبات عالیات اعطا شده است.


"حجت الاسلام سید جمال عبودتیان" مشارکت کارکنان سازمان آب و برق خوزستان و شرکت های وابسته در بازسازی گنبد نورانی امام علی(ع) را بی نظیر توصیف کرد و افزود: قریب به چهار میلیارد ریال کمک های کارکنان، تحت نظارت ستاد بازسازی عتبات عالیات سازمان آب و برق خوزستان به حساب های اعلام شده واریز شده است.


وی فرصت ایجاد شده برای مشارکت در بازسازی عتبات عالیات را یک توفیق الهی دانست و از کارکنان خواست همچنان در این کار خیر پیش قدم باشند.


در آیین اعطای سند افتخارمشارکت در مرمت عتبات عالیات از "محمد اسلامی، بهرام ترابی زاده، عبدالامیر گلچین پور، محمدحسین ابراهیمی نسب، محمدعلی نیکوکار و رحمن جنت مکان" به نمایندگی از کارکنان خیر شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری شمال خوزستان تجلیل شد.
منبع: تابناک
برچسب ها: جمال عبودتیان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار