رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت:
14 هزار و699 نفر از افراد ثبت نام کرده برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در خوزستان تایید صلاحیت شدند
کد خبر: ۴۱۳۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳ 24 April 2017
در مجموع 16 هزار و 913 نفر در شهرها و روستاهای  استان برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کرده بودند.

علی حسین حسین زاده مجموع افراد ثبت نام کرده برای انتخابات شوراهای شهر در خوزستان را چهار هزار و 55 نفر و نامزدهای شوراهای اسلامی روستایی را 12 هزار و 858 نفر برشمرد. 

وی گفت: از این تعداد 2 هزار و 214 نفر از ادامه حضور در رقابت های انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا انصراف داده و یا صلاحیت آنها احراز نشد.

رئیس ستاد  انتخابات خوزستان اظهارکرد: تعداد افراد انصرافی پس از ثبت نام در شوراهای  شهر استان 96 نفر و تعداد افراد احراز صلاحیت نشده شوراهای شهر 772 نفر بوده است.

وی ادامه داد: همچنین 120 نفر از افراد ثبت نام شده در شوراهای اسلامی  روستاها در خوزستان پس از ثبت نام انصراف دادند و صلاحیت یک‌ هزار و 226  نفر دیگر در هیئت های اجرایی و نظارت احراز نشد.

حسین زاده افزود: کسانی که صلاحیت آنها احراز نشده از دیروز سوم اردیبهشت به مدت چهار روز  فرصت دارند تا اعتراض خود را به فرمانداری ها اعلام کنند.

وی همچنین  گفت: کلاس های آموزشی درباره انتخابات برای فرمانداران و بخشداران به صورت  مستمر در حال برگزاری است، زیرا در صورت آموزش مناسب و آشنا شدن مجریان  انتخابات با فرآیندها و قوانین، می توان این رویداد مهم را به خوبی برگزار  کرد.
پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در تاریخ 29 اردیبهشت امسال برگزار می شود.
منبع: تابناک
برچسب ها: انتخابات
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار