رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در آستانه برگزاری دومین همایش اعطای گواهینامه حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان گفت : مهلت ثبت نام واحدهای تولیدی برای شرکت در همایش تا دهم اردیبهشت ماه سال جاری تمدید شد .
کد خبر: ۴۱۳۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۴ 24 April 2017
 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در آستانه برگزاری دومین همایش اعطای گواهینامه حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان گفت : مهلت ثبت نام واحدهای تولیدی برای شرکت در همایش تا دهم اردیبهشت ماه سال جاری تمدید شد .

حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در نظر دارد با همکاری انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان به آن دسته از بنگاههای اقتصادی شامل واحدهای آموزشی، تولیدی و خدماتی، توزیعی و صنفی که در جهت رعایت حقوق مصرف کنندگان فعالیت موثرتری ارائه نموده اند بر اساس ضوابط و در صورت احراز شرایط مربوطه ، گواهینامه رعایت از حقوق مصرف کنندگان اعطاء نماید.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گلستان با تاکید بر اهمیت برگزاری و اجرای این همایش و تاثیر مثبت آن در روند بازار و چرخه تولید از تمامی بنگاههای اقتصادی و واحدهای تولیدی دعوت نمود تا در این همایش مشارکت نمایند .

وی در ادامه تصریح کرد : با عنایت به استقبال واحدهای اقتصادی استان از برگزاری این همایش و تمایل آنها برای تمدید زمان ثبت نام با توجه به الزامات قانونی مورد نیاز برخی از واحدها و عدم ارسال مدارک در موعد مقرر، مهلت ثبت نام اولیه بنگاههای اقتصادی بنا به در خواست تعداد کثیری از متقاضیان تا 10 اردیبهشت ماه سال جاری تمدید گردید.

قوانلو افزود، بنگاههای اقتصادی میتوانند با بکارگیری نیروهای مجرب و استفاده از روشهای بهینه توان تولیدی خود را افزایش داده و با رعایت استانداردهای لازم و کسب امتیاز مناسب در این همایش موفق به دریافت لوح تقدیر و نشان برتر حمایت از حقوق مصرف کنندگان شوند .

وی گفت : دریافت این گواهینامه به منزله رعایت تمامی استاندارهای لازم از سوی واحدهای تولیدی، بالا بودن کیفیت محصولات، حمایت از تولید داخلی و ایجاد بستر مناسب برای تولید کنندگان در راستای تولید محصولات متنوع و با کیفیت ایرانی میباشد.

این مقام مسئول در ادامه از تمامی واحدهایی که تا کنون موفق به ثبت نام نشده اند خواست تا بمنظور ثبت نام اولیه حداکثر تا دهم اردیبهشت ماه سال جاری در مرکز استان با حضور در دبیرخانه اجرایی این همایش ( واقع در گرگان- خیابان شهید بهشتی – جنب بهشت هشتم–سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گلستان– ساختمان شهید گرزین - حوزه نظارت و بازرسی –طبقه سوم-اتاق 17 و از طریق تماس با تلفن 32242005 و ادارا ت صنعت،معدن و تجارت شهرستانهای تابعه و تکمیل فرم تقاضا نسبت به ثبت نام بنگاه اقتصادی خود اقدام نمایند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار