کد خبر: ۴۱۳۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۸ 24 April 2017
دبیر اول کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت وگو با ۱۹دی مطرح کرد:

دبیر اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی معتقد است عدم التزام عملی محمود احمدی نژاد به ولایت فقیه اثبات شده است.

محمدجواد جمالی نوبندگانی در گفت وگو با خبرنگار ۱۹دی در پاسخ به این سوال که دلیل ردصلاحیت احمدی نژاد توسط شورای نگهبان چه بود؟ اظهارداشت: با کمال تاسف کسی که دو دوره رییس جمهور این کشور بوده ومقام معظم رهبری برای او هزینه داد و حمایت های خوبی از همه دولت ها و از دولت ایشان کرد اما با ثبت نام خود در انتخابات ریاست جمهوری به نوعی نمک نشناسی کرد.
وی افزود: در یک بررسی می توان مواردی از عدم تمکین احمدی نژاد از رهبری را لیست کرد؛ درابتدای دولت دوم ایشان با آوردن مشایی و عدم توجه به دستور و نامه مقام معظم رهبری او را برکنار نکرد تا این که آقا مجبور شدند نامه را علنی کنند اما باز احمدی نژاد حاضر به برکناری وی نشد و مشایی خودش استعفا داد.
وی ادامه داد: پس از آن حیدر مصلحی وزیر اطلاعات بود و رهبری به احمدی نژاد اعلام کردند به صلاح نیست این کار را انجام دهی اما وی تمکین نکرد و نامه توسط سید محمد حسن ابوترابی نائب رییس مجلس نهم افشا شد و احمدی نژاد به محضر رهبری رفت و حتی رهبر را تهدید به استعفا کرد که در پاسخ آقا فرمودند هر طور صلاح می دانی و وی با این که رییس اجرایی کشور بود، ۱۱ روز خانه نشین شد.
جمالی یادآور شد: احمدی نژاد پس از آن درگیری هایی با مجلس داشت و حرکات زشت و سخیفی که برای نخستین بار در تاریخ ایران بود که رییس جمهوری از کسی نوار تهیه و به مجلس ارائه دهد که کار بسیار غیراخلاقی و ناشایستی بود.
وی گفت: اخیرا نیز مقام معظم رهبری به وی توصیه کردند که در انتخابات این دوره حضور نداشته باشد و باز هم اعلام رسمی برای عدم حضور خود در انتخابات را نکرد و آقا مجبور شدند در درس خارج فقه خود بگوید.
دبیر اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: جالب اینجاست که پس از اعلام رسمی آیت الله خامنه ای احمدی نژاد در نامه ای نوشت که من تمکین می کنم و حتی اگر کسی بخواهد چنین کارهایی بکند از دور ما بیرون برود اما در یک اقدام ناباورانه خود نیز ثبت نام کرد.
وی گفت: تناقضات گفتاری رییس دولت نهم و دهم ظرف دو ماه گذشته خیلی تامل برانگیز است زیرا وی گفتار خود را ۱۸۰ درجه برگردانده و از دیگر ویژگی های بد وی این است که پاسخ پرسش ها را با طفره رفتن نمی دهد و سوال کننده را مسخره می کند و پس از همه این اقدامات می گوید آیا کسی بهتر از من در نداشتن تناقض دیده اید؟!

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
بصيرت
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۵
امیدواریم بخاطرمصایبی که برسر این ملت آورد از ساقط کردن ارزش پول ملی تا سه برابر کردن دلار چهابرابر کردن اجاره و قیمت مسکن و بردن فامیل دورونزدیکش به نیویورک باهواپیمای دولت و اسکان ان هادرهتل مجلل و....دیگرهیچوقت قیافه اورانبینیم
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
بعدازان مناظره سال 88 و حمایت کوتاه مردم ازتو بخاطر دل پری که ازفساد اقازاده ها داشتند متاسفانه دچارخودبزرگ پنداری بیجاشدی و بنای یکه تا زی گذاشتی. همه برنامه هایت از دادن یارانه تا انحلال سازمان مدیریت و نابودکردن ارزش پول ملی ووعده های پوچ باغ ویلای هزارمتری ویکمیلیون تومان برای هرنوزادواعزام کارمندان به شهرستان هاباوعده های توخالی و قدرت نمائی های بچه گانه کمر مردم را شکست.
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
اشتباهات خانمانسوز ایشان باعث شد رانتخواران و طرفداران انها که مردم درسال 88 به حاشیه راندند دوباره سربرآوردند و مردم ناامید و سرخورده شدند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار