دبیر علمی کنفرانس بین‌المللی برنامه‌ریزی و مدیریت شهری خبر داد:
دبیر علمی کنفرانس بین‌المللی برنامه‌ریزی و مدیریت شهری از ارسال 235 مقاله به کنفرانس بین‌المللی برنامه‌ریزی و مدیریت شهری خبر داد.
کد خبر: ۴۱۳۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱ 25 April 2017
به گزارش تابناک رضوی،امیدعلی خوارزمی در مراسم افتتاحیه کنفرانس بین‌المللی برنامه‌ریزی و مدیریت شهری که در دانشگاه فردوسی مشهد بیان کرد: اولین فراخوان مقالات این کنفرانس در آذزماه 95 منتشر شد که در پی آن شاهد استقبال صاحب‌نظران در عرصه ملی و بین‌المللی بودیم.
وی افزود: در این راستا 235 مقاله به دبیرخانه کنفرانس ارسال شد که از این تعداد 139 مقاله توسط داوران تایید شده است.
دبیر علمی کنفرانس بین‌المللی برنامه‌ریزی و مدیریت شهری اضافه کرد: از این تعداد 42 مقاله به صورت سخنرانی و 54 مقاله به صورت چاپ چکیده ارایه می‌شود؛ همچنین مقالات برتر در فصل نامه‌های بین‌اللمی به چاپ می‌رسد.
خوارزمی گفت: مقالات در دو محور شاخص‌های پایتخت فرهنگی جهان اسلام و نظریات و دیدگاه‌های جدید برنامه‌ریزی شهری ارائه می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری پنل‌های تخصصی عنوان کرد: سه پنل تخصصی شامل شاخص‌ها و معیارهای پایتخت فرهنگی جهان اسلام با تاکید بر مشهد 2017، نقدی بر دگردیسی شهرهای اسلامی در فرآیند جهانی شدن و محیط زیست شهری و چالش‌های آن برگزار می‌شود.
به گفته دبیر علمی کنفرانس بین‌المللی برنامه‌ریزی و مدیریت شهری عنوان کرد: در این کنفرانس صاحب‌نظرانی از کشورهای آلمان، لبنان، آمریکا، پرتغال، پاکستان، بنگلادش و عراق حضور دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار