سه پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایرتور در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد به دلیل نقص فنی هواپیما با تاخیر مواجه شد.
کد خبر: ۴۱۳۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴ 25 April 2017
به گزارش تابناک رضوی، به نقل از ایرنا ، حسن جعفری ،مدیر روابط عمومی فرودگاه مشهد  در این خصوص گفت: پرواز 961 ساعت پنج صبح امروز شرکت ایران ایرتور به مقصد تهران بعد از سوار کردن مسافران به دلیل نقص فنی انجام نشد.
جعفری افزود : تمامی مسافران این پرواز بعد از پذیرایی با پروازهای مختلف به تهران اعزام شدند.
وی ادامه داد: قرار بود این مسافران با پرواز جایگزین ساعت هشت صبح به تهران اعزام شوند که این هواپیما نیز به دلیل نقص فنی در تهران زمینگیر شد از این رو 60 نفر از مسافران با پرواز 1032 شرکت هواپیمایی ماهان، 20 نفر با پرواز سپهران، 10 نفر با پرواز معراج و 70 نفر دیگر هم ساعت 12 امروز با پرواز جایگزین که قرار بود صبح امروز انجام شود به مقصد تهران اعزام شدند.
او گفت: در پی نقص فنی پرواز ساعت پنج صبح امروز دو پرواز دیگر شرکت هواپیمایی ایران ایرتور که قرار بود با همین هواپیما انجام شود نیز با تاخیر مواجه شده است.
وی افزود: پرواز این شرکت به مقصد رشت در ساعت 11:35 انجام نشد و برنامه ریزی شده با دو ساعت و 45 دقیقه تاخیر با پرواز جایگزین انجام شود.
مدیر روابط عمومی فرودگاه مشهد ادامه داد: پرواز شرکت ایران ایرتور از مشهد به مقصد بندرعباس هم که باید ساعت 14 امروز انجام شود با تاخیر دو ساعته مواجه شده است.
فرودگاه مشهد بعد از مهرآباد تهران دومین فرودگاه پرترافیک کشور است که بطور متوسط در شرایط عادی تا 180 پرواز ورودی و خروجی و در ایام پیک تا 250 پرواز از آن انجام می شود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۵
ایران ایر تور خیلی شرکت نامرتب و نامنظمیه کسی هم که رسیدگی نمیکنه دائم تاخیر داره دائم نقص فنی داره
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار