گلف نیوز امارات مدعی شد؛ یک فرد اماراتی که برای ارتش این کشور کار می‌کند به دلیل دفاع از کشورش در برابر قایق ایرانی که قصد داشته وارد آبهای امارات شود کشته شده است. این اخبار اگرچه هنوز از طرف مقامات ایرانی تایید نشده است اما وبگاه خبری «امارات الیوم»، به نقل از بیانیه «فرماندهی کل نیروهای مسلح امارات»‌ خبر کشته شدن یک نظامی این کشور را تأیید اما به علت آن یا چگونه کشته شدن او هیچ اشاره‌ای نکرده است
کد خبر: ۴۱۳۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۳ 26 April 2017
ساعتی قبل رسانه‌های اماراتی مدعی شدند میان یک قایق ایرانی و یک کشتی اماراتی در خلیج‌فارس تعقیب و گریز رخ داده است.
 
به گزارش تابناک، پایگاه خبری اماراتی«گلف نیوز» مدعی تعقیب و گریز بین یک کشتی اماراتی با یک قایق ایرانی شد.

گلف نیوز امارات مدعی شد؛ یک فرد اماراتی که برای ارتش این کشور کار می‌کند به دلیل دفاع از کشورش در برابر قایق ایرانی که قصد داشته وارد آبهای امارات شود کشته شده است.
 
 

این گزارش افزود؛ تهاجم در نهایت توسط گارد ساحلی امارات خنثی شده است.

این گزارش می‌گوید که عبدالله محمد الحمدی که کشته شده است از نیروهای گارد ساحلی امارات در فجیره بوده است.

 
 
ادعا شده است که قایق ایرانی قصد داشته از طرف بندر فجیره وارد آبهای امارات شود که مورد حمله گارد ساحلی امارات قرار گرفته است.

این اخبار اگرچه  هنوز از طرف مقامات ایرانی تایید نشده است اما وبگاه خبری «امارات الیوم»، به نقل از بیانیه «فرماندهی کل نیروهای مسلح امارات»‌ خبر کشته شدن یک نظامی این کشور را تأیید اما به علت آن یا چگونه کشته شدن او هیچ اشاره‌ای نکرده است
 
در بیانیه فرماندهی نیروهای مسلح عراق علاوه بر این به نام ایران یا علت کشته شدن این نظامی اشاره نشده و آمده است که نیروهای مسلح اعلام می‌کند که «گروهبان عبدالله محمد الحمادی هنگام انجام مأموریت در کشور به شهادت رسید».
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار