درخشش مجریان مشهدی در هفتمین جشنواره مجریان و هنرمندان صحنه ایران زمین
درهفتمین جشنواره مجریان و هنرمندان صحنه ایران زمین، وحید اسدی در بخش 20 مجری برتر ایران در سال 96 دیپلم افتخار کسب کرد و در بخش مدالیون خلاق‌ترین مجری، هیات ارزیابان ضمن تقدیر از احسان ابراهیمی از خراسان رضوی، به وی دیپلم افتخار داد و وی را به‌عنوان یکی از 10 مجری برتر ایران در سال 96 حائز دریافت دیپلم افتخار دانست.
کد خبر: ۴۱۳۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۲ 26 April 2017
به گزارش تابناک رضوی، در هفتمین جشنواره مجریان و هنرمندان صحنه ایران زمین، از استان خراسان رضوی، مجریان توانمند و خلاق مشهدی مدالیوم و دیپلم افتخار کسب کردند.
 
5 مجری برتر مشهدی مدالیوم و دیپلم افتخارکسب کردند 
 
درهفتمین جشنواره مجریان و هنرمندان صحنه ایران زمین ، وحید اسدی در بخش بیست مجری برتر ایران در سال 96 دیپلم افتخار کسب کرد و احسان ابراهیمی در بخش 10 مجری برتر ایران در سال 96  و خلاق ترین مجری لوح افتخار جشنواره را به دست آورد و مدالیوم‌ طنازترین مجری از طرف هیات ارزیابان به طور مشترک به محمد صادق زاده از مشهد و گروه حجت الاسلام نواب و ملک ثابت از خراسان رضوی  اعطا شد.
هفتمین جشنواره مجریان و هنرمندان صحنه ایران  زمین ، با هدف کشف استعدادها و شکوفایی آنها در عرصه اجرا و گویندگی،حمایت از مجریان و هنرمندان و ایجاد زمینه جذب آنها در بازار کار، طرح و تصمیم گیری درمورد مسایل صنفی با مشارکت تهیه کنندگان، بررسی و آشنایی با جدیدترین روشهای اجرا و گویندگی و حمایت و تشویق جوانان مستعد و تجلیل از پیشکسوتان برگزارشد.
 شرکت کنندگان جشنواره سعدی ، در بخشهای رقابتی خردسالان، جوان ، بخش 20 مجری برتر ایران، بخش 10 مجری برتر ایران، بخش موسیقی و خوانندگان، بخش استندآپ کمدی و نمایش صحنه ای، بخش کودک و نوجوان و عروسک تن‌پوش، بخش نوازندگی صحنه از سراسر کشور به رقابت پرداختند.
جشنواره سعدی برای بخش بداهه، موضوعات بداهه ای از جمله،سعدی شیخ سخن پارسی، انرژی هسته ای، ترافیک، شهدای مدافع حرم ، روزتئاتر ، دهه فجر،  انتخاب کرده بود که پس از قرعه کشی توسط شرکت کنندگان اجرا شد و  مجریان سراسر کشور به رقابت پرداختند.
بنابراین گزارش، دبیر کل این جشنواره، شهرام ملکی نیا عالم بود و مهدی قانع رییس جشنواره جوان،هادی میری دبیربخش 10 مجری برترایران، رحیم احمدزاده دبیر بخش بیست مجری برتر ایران، سعید بردباری ، دبیربخش جشنواره جوان، خداداد یوسف زاده  و آتوسا رحمتی از اعضای اصلی دبیرخانه کل جشنواره بودند.
 همچنین در مراسمی که در مرکز همایش های دانشگاه الزهرا برگزار شد ، برگزیدگان هفتمین جشنواره مجریان و هنرمندان در بخش های مختلف معرفی و از آنان تقدیر شد ودر این مراسم چهره های توانا در عرصه گویندگی و اجرا نیز  حضور داشتند.
هیات داوران با حضور داوران هفتمین جشنواره مجریان و هنرمندان صحنه ایران به ریاست فرزاد جمشیدی تشکیل جلسه داد و نسبت به انشائ بیانیه اقدام  کرد که در این بیانیه برگزیدگان بخش های مختلف معرفی شدند.
 جایزه ویژه هیات داوران برای چکاوک زرین هفتمین جشنواره مجریان و هنرمندان صحنه ای ایران ، به ژیلا امیر شاهی و فواد بابان برای سالها گویندگی و مجریگری برنامه های مختلف صدا و سیما و برنامه های صحنه ای تقدیم شد.
جایزه ویژه زبان و ادب فارسی در یاد روز استاد سخن سعدی شیرازی به دکتر اسماعیل آذر به پاس سال‌ها تلاش در عرصه آموزش و گسترش زبان و ادب فارسی اهدا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار