شهردار مشهد در پاسخ به خبرنگار تابناک خراسان رضوی:
شهردار مشهد گفت: از یک سال قبل برای اجلاس شهرداران جهان اسلام برنامه ریزی شده بود ولی متاسفانه کار جدیدی به نام همایش وزرای زن جهان اسلام شکل گرفت و باعث این تقارن زمانی شد.
کد خبر: ۴۱۳۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵ 26 April 2017
سید صولت مرتضوی در گفتگو با تابناک رضوی در حاشیه نخستین اجلاس شهرداران شهرهای جهان اسلام با اشاره به برگزاری این همایش در سالی که با نام مشهد همراه است، گفت: خداراشاکرم این برنامه در چنین ابعاد وسیعی در حال برگزاری است تا شهرداران دیگر شهرهای جهان اسلام از ظرفیت بزرگ شهر مشهد دیدن کنند و با این عرصه عظیم فرهنگی و هنری آشنایی بیشتری پیدا کنند. 
 
همایش وزرای زن جهان اسلام حرکتی خلق الساعه که باعث تقارن زمانی با اجلاس شهرداران شد/ برنامه ریزی برگزاری اجلاس شهرداران جهان اسلام از یک سال قبل صورت گرفته بود 
 
شهردار مشهد هدف از برگزاری این همایش را همفکری هرچه بیشتر شهرداران شهرهای جهان اسلام عنوان کرد و گفت: معرفی مشهد مقدس در حوزه گردشگری زیارت یکی دیگر از اهداف بود که خوشبختانه محقق شد.
شهردار مشهد افزود: ملت های عرب زبان و دیگر ملت های مظلوم و آزاده سراسر جهان دوست و همراه ایران اسلامی هستند و ما خوشحالیم که همه ساله میزبان زائران مختلف از این شهرها در مشهد مقدس هستیم.
وی در ارتباط با تقارن زمانی این اجلاس با همایش وزرای زن جهان اسلام، افزود: اجلاس شهرداران شهرهای جهان اسلام در تقویم سازمان برنامه ریزی مشهد ۲۰۱۷ قرار داشت و از یک سال قبل برای این اجلاس برنامه ریزی شده بود ولی متاسفانه کار جدیدی به نام همایش وزرای زن جهان اسلام شکل گرفت و باعث این تقارن زمانی شد. 
وی در پاسخ به خبرنگار تابناک رضوی افزود: همایش وزرای زن جهان اسلام یک کار خلق الساعه بود که در تقویم زمانی برای آن هیچ برنامه ریزی صورت نگرفته بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار