نشست وزرای امور زنان و خانواده کشورهای اسلامی فردا 7 اردیبهشت ماه در پایتخت فرهنگی جهان اسلام برگزار می شود.
کد خبر: ۴۱۳۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱ 26 April 2017
به گزارش  تابناک رضوی نشست منتخبی از وزرای امور زنان و خانواده کشورهای اسلامی در راستای سلسله برنامه های هفته زنان در کشورهای اسلامی است و هفتم اردیبهشت ماه در مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام برگزار می شود.
در این نشست وزرای امور زنان و خانواده منتخبی از کشورهای اسلامی حضور خواهند داشت.
گفت و گو و تبادل تجارب در مورد سیاست ها، اقدامات و برنامه های موثر در زمینه توسعه سیاست  های اجتماعی در حمایت از خانواده و ضرورت توجه جدی در کشورهای اسلامی به حوزه خانواده از جمله اهداف نشست است.
این نشست که با میزبانی معاونت رئیس جمهور در حوزه زنان و خانواده برگزار خواهد شد، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت امور خارجه، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، سازمان ارتباطات اسلامی، استانداری خراسان رضوی، شهرداری مشهد و آستان قدس رضوی مشارکت دارند.
بخش رسمی این نشست یک روز به طول می انجامد و در سایر بخش ها برنامه های متنوعی مثل بازدید از توانمندی های زنان خراسان رضوی، آشنایی با مردم مشهد، ارائه چند پنل تخصصی و ... در نظر گرفته شده است، علاوه بر این تجارب مثبت و موفق در زمینه دوستداری خانواده و حمایت های اجتماعی مبادله خواهد شد.
این نشست اولین نشست وزرای امور زنان و خانواده منتخبی از کشورهای اسلامی در کشور است و فردا از ساعت 9 صبح در هتل پارس مشهد آغاز خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار