مصطفی بابا ملکی در گفتگو با تابناک:
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه گفت:مردم باید احساس کنند که ورزش نیز نیاز آنان است، و افراد در تمام رده های سنی در زندگی روزمره ی خود نیاز به انجام فعالیت های ورزشی دارند.
کد خبر: ۴۱۳۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵ 26 April 2017
مصطفی بابا ملکی امروز در گفتگو با خبرنگار تابناک از کرمانشاه، اظهارداشت: در آخرین روز از هفته سلامت،  همایش* ورزش همگانی صبحانه سالم* در مجتمع فرهنگی ورزشی * کوثر *با  استقبال خوب بانوان روبرو شد، که دکتر معصومی ( متخصص قلب و عروق) عوارض ورزش نکردن و همچنین فواید ورزش را در سلامت افراد و در حوزه ی پیشگیری از بیماری های قلبی و عروقی بیان کرد. 

وی ادامه داد: نظیر چنین برنامه های  در سال های گذشته، به مناسبت* ‌ هفته ی سلامت *  سطح استان برگزارشده است، و امسال نیز برنامه های متنوعی را دردست اجرا داشتیم، که با آموزش مربیان استقبال مردم در پارک ها و فضای سبز در انجام‌ورزش های همگانی گسترش یافته است، اما تجهیزات ورزشی در پارک ها جوابگو نیاز آنان نیست.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه با اشاره به اینکه درآغاز  هفته ی سلامت اولین همایش پیاده روی ما هفته گذشته برگزار شد که دراین همایش گروه های مختلف سنی شرکت داشتند، افزود:در آخرین روز از هفته ی سلامت با همکاری شورای شهر ، شهرداری، دانشگاه علوم‌پزشکی ومعاونت غذا و دارو دومین همایش با عنوان * ورزش همگانی؛ صبحانه سالم * برگزار که در کنار بانوان ، مردان نیز از آن استقبال کردند.

بابا ملکی تصریح کرد: در این همایش فواید غذای سالم از سوی متخصصان دانشگاه علوم پزشکی با حاضران شرح داده شد، همچنین زمان مناسب برای انجام فعالیت های ورزشی، نحوه ی مصرف غذای سالم و دوری از استفاده ی غذاهای آماده و مضرات آن برای افراد بیان شد.

او در ادامه با اشاره به اینکه  گفت: ما در یک شنبه گذشته با حضور، مدیرکل ورزش وجوانان استان ، فرماندارو معاونان  و چند تن از مسئولان دیگر از از هفتادتن از روسا و بانوای که در سال ۹۵ با ما همکاری داشتند ،تقدیر کردیم.
گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار