رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی با اشره به رشد ثبت نام داوطلبان در این دوره از انتخابات از افزایش حضور زنان و ثبت نام آنان در این دور از انتخابات اشاره کرد.
کد خبر: ۴۱۴۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳ 26 April 2017
به گزارش تابناک رضوی؛ سیدجواد حسینی بر هم افزایی دستگاه‌ها برای حضور حداکثری در انتخابات تاکید و اظهار کرد: هر مجموعه‌ای مخاطبان خود را برای شرکت در انتخابات ترغیب می نماید و در این بین دانشگاه نقش دستگاه مرجع را دارد.

وی اقتدار و مشارکت را از جمله کارکردهای انتخابات بیان کرد و از سالم بودن، امنیت و مشارکت حداکثری به عنوان سه هدف راهبردی برای انتخابات 96، یاد کرد.

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی همچنین با اشاره به آمادگی استان برای برگزاری انتخابات الکترونیکی، گفت: انتخابات شوراها در هشت شهر سبزوار، نیشابور، تربت حیدریه، تربت جام، تایباد، قوچان، چناران و کاشمر برای نخستین بار به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به اینکه 4 میلیون و 500 هزار نفر در استان واجد رای دادن برای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هستند، پیش بینی 4700 شعبه اخذ رای، شده است.

حسینی در خصوص ثبت نام داوطلبان نیز اظهار کرد: ثبت نام داوطلبان در این دوره رشد قابل توجهی داشته است که از ان جمله می توان به حضور بیشتر زنان اشاره کرد.

وی در پایان از اساتید دانشگاه خصوصا در گروه های آموزشی علوم سیاسی، علوم اجتماعی و اقتصاد دعوت کرد تا در زمینه رفتارهای انتخاباتی جامعه تحقیق نمایند.

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی همچنین از آنان خواست تا برای آگاهی بیشتر عموم با مسائل انتخاباتی در رسانه ملی حضور یابند.

دکتر کافی رئیس دانشگاه فردوسی مشهد ضمن خیر مقدم مهمترین اولویت کشور را در اردیبهشت سال جاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا دانست.

وی با اشاره به تعداد بیش از 300 هزار دانشجو و تعداد کثیری اعضای هیئت علمی در استان، ترغیب و ایجاد شور و نشاط مشارکت در انتخابات را در دانشگاه ها بسیار تاثیرگذار برای جامعه دانست.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار