مدیرعامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد خبرداد:
مدیرعامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهدگفت:اختتامیه جشنواره «مادران قصه‌گوی مشهدی» با حضور قصه‌گویان خاطره‌انگیز دهه 60 برگزار می‌شود
کد خبر: ۴۱۴۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۱ 26 April 2017
به گزارش تابناک رضوی،سیدرضا موسوی در این باره اظهار کرد:جشنواره مادران_قصه‌گو که دومین سال برگزاری خود را با استقبال بیش از 17 هزار نفر تجربه می‌کند، در آخرین گام خود میزبان مادران قصه‌گوی برگزیده در بخش‌های مختلف است.
وی افزود: در اختتامیه این جشنواره 13 نفر در بخش مادران و مربیان برگزیده مناطق مشهد که از بین 17 هزار شرکت‌کننده انتخاب‌شده‌اند، تقدیر خواهند شد.
موسوی گفت :بیش از 600 نفر در بخش رقابتی شرکت کردند که حضور 106 نفر از خانواده شهدا در این بخش، ویژگی برجسته‌ای به جشنواره مادران قصه‌گو بخشیده است.
وی افزود :خانم خامنه مجری برنامه‌های کودک و نوجوان اجرای اختتامیه را به عهده خواهند داشت، همچنین آقایان شاه‌محمدلو یا حکایتی قصه‌گویی خواهند کرد و حجت‌الاسلام راستگو، قصه‌گوی قرآنی نیز تکنیک‌های قصه‌گویی را بیان می‌کنند.
موسوی بیان کرد :همچنین مریم نشیبا مجری برنامه شب بخیر کوچولو و پیشکسوت قصه‌گویی، عَذرا وکیلی، پیشکسوت قصه‌گویی و بهرام شاه محمدلو از مهمانان این مراسم هستند، از مرحوم مرتضی احمدی نیز به‌عنوان پیشکسوت قصه‌گویی تقدیر می‌شود.
گفتنی است اختتامیه دومین جشنواره «مادران قصه‌گوی مشهدی» جمعه 8 اردیبهشت‌ماه از ساعت 17 در سالن_صبا صداوسیما خراسان رضوی برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار