معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تلاش دولت برای ارتقاء سطح معیشت فرهنگیان، گفت: هم اکنون آموزش و پرورش اولویت اصلی دولت تدبیر و امید است و در آینده نیز این مهم تداوم خواهد داشت. به گزارش ایسنا، رضوان حکیم‌زاده، امروز چهارشنبه در دومین جشنواره گلستان‌خوانی دانش‌آموزان ابتدایی استان فارس در شیراز گفت: باید امور مهم به اهل آن سپرده شود، کسانی که با تدبیر و با امید آفرینی زمینه تعالی ایران اسلامی را فراهم می‌کنند؛ این مهم از توصیه‌های اکید سعدی نیز بوده است. وی آموزش ابتدایی را به عنوان یک رکن اساسی در عرصه تعلیم و تربیت نام‌برد که نیازمند تصمیم گیری‌های شایسته توسط افراد توانمند است؛ عرصه‌ای که در دولت نمونه‌ای بود از حضور افراد ناآگاه و این موضوع مشکلات عدیده‌ای را به‌دنبال داشت. حکیم‌زاده با اشاره به رشد 83 درصدی بودجه مصوب وزارت آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید گفت: در ابتدای فعالیت دولت یازدهم میزان پوشش تحصیلی پیش دبستانی 37 درصد بود و امروز این پوشش با رشد 19 درصدی به 56 درصد افزایش یافته است. وی خاطرنشان کرد: توسعه پوشش تحصیلی کودکان لازم التعلیم نیز در سال‌های اخیر از 6 میلیون و 400 هزار نفر به 7 میلیون و 400 هزار نفر رسیده است. معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: تعالی ایران اسلامی در گرو سپردن امور به اهل آن است؛ زیرا واگذاری کارهای خطیر به نااهلان زمینه فساد را فراهم خواهد کرد. حکیم‌زاده گفت: افزایش سرانه فضاهای آموزشی از 4.86 صدم درصد به5.14 صدم درصد، افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان از 24 صدم متر مربع به 36 صدم و افزایش فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی از اقدامات دولت در سال‌های اخیر و تلاش برای اولویت بخشی به آموزش و پرورش بوده است . به 36 صدم و افزایش فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی از اقدامات دولت در سال‌های اخیر و تلاش برای اولویت بخشی به آموزش و پرورش بوده است .
کد خبر: ۴۱۴۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۵ 27 April 2017
تابناک فارس به نقل از ایسنا:حکیم‌زاده گفت: افزایش سرانه فضاهای آموزشی از 4.86 صدم درصد به5.14  صدم درصد، افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان از 24 صدم متر معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تلاش دولت برای ارتقاء سطح معیشت فرهنگیان، گفت: هم اکنون آموزش و پرورش اولویت اصلی دولت تدبیر و امید است و در آینده نیز این مهم تداوم خواهد داشت.
 
 رضوان حکیم‌زاده، در دومین جشنواره گلستان‌خوانی دانش‌آموزان ابتدایی استان فارس در شیراز گفت: باید امور مهم به اهل آن سپرده شود، کسانی که با تدبیر و با امید آفرینی زمینه تعالی ایران اسلامی را فراهم می‌کنند؛ این مهم از توصیه‌های اکید سعدی نیز بوده است.

وی آموزش ابتدایی را به عنوان یک رکن اساسی در عرصه تعلیم و تربیت نام‌برد که نیازمند تصمیم گیری‌های شایسته توسط افراد توانمند است؛ عرصه‌ای که در دولت نمونه‌ای بود از حضور افراد ناآگاه و این موضوع مشکلات عدیده‌ای را به‌دنبال داشت.

حکیم‌زاده با اشاره به رشد 83 درصدی بودجه مصوب وزارت آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید گفت: در ابتدای فعالیت دولت یازدهم میزان پوشش تحصیلی پیش دبستانی 37 درصد بود و امروز این پوشش با رشد 19 درصدی به 56 درصد افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: توسعه پوشش تحصیلی کودکان لازم التعلیم نیز در سال‌های اخیر از 6 میلیون و 400 هزار نفر به 7 میلیون و  400 هزار نفر رسیده است.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: تعالی ایران اسلامی در گرو سپردن امور به اهل آن است؛ زیرا واگذاری کارهای خطیر به نااهلان زمینه فساد را فراهم خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
زرشک
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار