شهردار کرمانشاه از راه‌اندازی 15 پارک محله با رویکرد جلب مشارکت مردمی خبر داد و گفت: سرمایه‌گذاران بخش خصوصی می‌توانند از فضای پارک‌ها برای اجرای طرح‌های اقتصادی استفده کنند.
کد خبر: ۴۱۴۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰ 27 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،آرش رضایی  با اشاره به اینکه شهرداری کرمانشاه امسال در تمام مناطق هشت‌گانه اقدام به توسعه فضای سبز و بهره‌وری از فضای پارک‌ها می‌کند.

شهردار کرمانشاه از احداث و راه‌اندازی 15 پارک محله با رویکرد جلب مشارکت مردمی و ورود بخش خصوصی خبر داد و تصریح کرد: سرمایه‌گذاران بخش خصوصی می‌توانند از فضای پارک‌ها استفاده کرده و اقداماتی برای درآمدزایی و اجرای طرح‌های اقتصادی انجام بدهند و در مقابل به شهرداری متعهد می‌شوند در نگه‌داری فضای سبز کوشا و پاسخ‌گو باشند.

وی ارائه امتیازهای ویژه به سرمایه‌گذاران برای اجرای کارهای اقتصادی را اقدامی مفید برای ورود بخش خصوصی به توسعه فضای سبز و حراست از پارک‌ها برشمرد و افزود: مجهز کردن پارک‌ها به وسایل و امکانات رفاهی و ورزشی، اجرای مبلمان شهری و توسعه فضای سبز، به‌ویژه در مناطق حاشیه شهر و محلات بافت فرسوده از اولویت‌های کاری شهرداری طی سال‌جاری است.

رضایی از شناسایی شدن محدوده‌ها و زمین‌های دارای کاربری فضای سبز در شهر کرمانشاه طی یک اقدام کارشناسی خبر داد و گفت: متوسط برخورداری کرمانشاه از سرانه فضای سبز به اندازه میانگین کشوری است و کاشت گونه‌های درخت و گیاهی مقاوم در مقابل کم‌آبی با توجه به شرایط کم شدن بارندگی‌ها نیز با استفاده از یک تیم مجرب مشاوره‌ای در زمینه کشاورزی مورد توجه جدی قرار گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار