عثمان ویسی در گفتگو با تابناک:
به مناسبت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم ،ضمن اجرای برنامه های فرهنگی ، هنری و ورزشی در مدارس شهری و روستایی در مراسمی ازخانواده شهید معظم فرهنگی ، معلمان برتر و پیشکسوتان تعلیم وتربیت این شهرستان تجلیل می شود
کد خبر: ۴۱۴۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶ 27 April 2017
عثمان ویسی امروز در گفتگو با خبرنگار تابناک از کرمانشاه، اظهارداشت:  ضمن تجلیل از شخصیت ممتاز* استاد مطهری* ، در هفته بزرگداشت مقام معلم از معلمان برتر استانی و منطقه ای و همچنین پیشکسوتان آموزش و پرورش که به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند، تجلیل می شود .

 وی ادامه داد:  شهرستان روانسر در برنامه انتخاب ومعرفی معلم برتر 2نفر معلم برتر استانی و 9 نفر معلم برتر منطقه ای دارد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان روانسر با بیان اینکه در آستانه فرارسیدن هفته معلم ضمن دیداربا خانواده شهدای فرهنگی مزارشهدای روانسر غبار روبی و عطر افشانی، افزود: همچنین با هماهنگی دفتر امام جمعه معزز روانسر درخطبه های نمازجمعه ودر جمع نمازگزاران  گزارشی از فعالیت های آموزش وپرورش ارائه می شود .

وی گفت :در رو 12 اردیبهشت و در اولین روز از هفته معلم و به مناسبت سالروز شهادت استاد مطهری "زنگ سپاس معلم " در تمامی مدارس شهری و روستایی این شهرستان با حضور اولیا و مربیان نواخته می شود .

ویسی ادامه داد ؛ آئین نمادین سپاس معلم با حضور مسئولان و اعضای شوراهای آموزش و پرورش و شورای انجمن اولیا و مربیان این شهرستان در دبیرستان دخترانه فرهنگ شهر روانسر با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری از مقام معلمان تجلیل می شود .

مدیر آموزش وپرورش شهرستان روانسر افزود : نظیر همین مراسم در دبستان 17 شهریور شهر شاهو در دومین روز از هفته معلم اجرا و با معلمان بخش شاهو دیدار و از تلاش های آنان قدرشناسی خواهد شد .

وی با تجلیل ازهمدلی و همراهی اعضای شورای آموزش و پرورش و انجمن های اولیا ومربیان در پیگیری امور مدارس گفت : در سومین روز از هفته معلم جمعی از کارکنان آموزش وپرورش به همراه معلمان برتر این شهرستان با ماموستا غفوری امام جمعه روانسر دیدار و گفتگو می کنند .

ویسی به برنامه آئین تجلیل از معلمان برتر و پیشکسوتان آموزش وپرورش نیز اشاره کرد و افزود در روز 17 اردیبهشت ماه جاری ضمن اجرای برنامه های های متنوع فرهنگی ، هنری و ادبی که در تالار وحدت با حضور مسئولان و فرهنگیان این شهرستان برگزار می شود از معلمان برتر استانی و منطقه ای تجلیل می شود .

 وی به فضا سازی و تبلیغات محیطی به مناسبت هفته معلم اشاره کرد و افزود : قبل از آغاز برنامه های هفته بزرگداشت مقام معلم ضمن آذین بندی مدارس و نصب پلاکارد و بنرهای تبلیغی درسطح شهر و سردرب مدارس از سوی فرمانداری به ادارات ابلاغ شده که نسبت به نصب  پیام های تبریک ویژه هفته معلم در سردرب ادارات اقدام کنند .

 مدیر آموزش و پرورش شهرستان روانسر در ادامه به برنامه های پیش بینی شده برای گرامی داشت هفته معلم در شهرستان  با محوریت دانش آموزان و اولیا ومربیان نیز اشاره کرد و گفت : عیادت از معلمانی که در بستر بیماری هستند و دیدار با خانواده معلمان متوفی ،برگزاری مسابقات ورزشی در مدارس ، برپایی نمایشگاه کتاب و برگزاری مسابقه کتابخوانی از آثار شهید مطهری ، قرائت پیام وزیر آموزش وپرورش به مناسبت هفته معلم در مدارس ،اجرای جنگ های شادی و تجلیل از معلمان توسط انجمن اولیا ومربیان از جمله برنامه های گرامی داشت هفته معلم درشهرستان روانسر می باشد.
گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار