استاندار خوزستان تاکید کرد؛
نظام آموزشی بایست از حافظه محوری به سمت پژوهش محوری و خلاقیت محوری حرکت نماید
کد خبر: ۴۱۴۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲ 27 April 2017
 استاندار خوزستان گفت: نظام آموزشی بایست از حافظه محوری به سمت پژوهش محوری و خلاقیت محوری حرکت نماید.

دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان بعد از ظهر چهارشنبه ششم اردیبهشت ماه در نشست با نمایندگان اتحادیه انجمن های دانش آموزی استان که در سالن شهید رجایی برگزار شد گفت: شما به عنوان آینده سازان مملکت هستید و ساختن ایران مستلزم دانش اندوزی و دانایی محوری و تلاش در عرصه کسب علم و تحقیق و نوآوری است. 

استاندار خوزستان افزود: برای اینکه در آینده پیشگامان عرصه فرهنگ در کشور باشید باید از هم اکنون آزاداندیشی را سرلوحه خود قرار دهید و از پرسشگری واهمه ای نداشته باشید و از طریق ایجاد کرسی های آزاداندیشی بر رشد و بالندگی تفکر و آگاهی کمک کنید تا با پختگی و آبدیدگی کامل بتوانید از اصول انقلاب دفاع نمایید. 
 
شریعتی ادامه داد: در این مسیر از هیچ هجمه ای نهراسید البته اگر هم ایرادی در کار هست بایست اصلاح شود و انشاالله با توکل بر خداوند در این مسیر سخت و پرسنگلاخ از هیچ چیز واهمه ای نداشته باشید. 
 
استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: دانایی محوری و آگاهی بخشی را باید با وجود امکانات محدود دنبال نماییم تا در راستای استقلال میهن اسلامی گام برداریم. 
 
وی افزود: برای شما دانش آموزان در صحنه بودن و در مسیر انقلاب بودن در کنار تحصیل علم اولویت اصلی و اساسی است. 
شریعتی استاندار خوزستان تصریح کرد: نظام آموزشی بایست از حافظه محوری به سمت پژوهش محوری و خلاقیت محوری حرکت نماید تا دانش آموزان از همان ابتدا جستجوگر و پرسشگر بار بیایند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار