حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی در اجتماع پرشور مردم یزد:
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: من رقیب این و آن نیستم، بنده رقیب فقر و بیکاری در کشور هستم.
کد خبر: ۴۱۴۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴ 27 April 2017
به گزارش تابناک سمنان به نقل از وطن امروز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی در دیدار عمومی با مردم یزد با بیان اینکه امروز ما با مشکلات بسیار زیادی در جامعه روبه‌رو هستیم و باید یک تغییر جدی در این شرایط و وضعیت اتفاق بیفتد، گفت: واقعا آیا این وضعیت برای فقرا و محرومان بعد از 40 سال قابل تحمل است و آیا نمی‌توان برای فقرا با همین امکانات وضعیت متفاوتی ایجاد کرد.

Image result for ‫ابراهیم رئیسی‬‎

وی با طرح این سوال که آیا این شرایط همان وضعیتی است که ما باید همیشه در آن باشیم یا امکان تغییر در آن وجود دارد، گفت: در حاشیه زیارت رئیس‌جمهور در مشهد به ایشان گفتم بیشترین درخواست مردم از من، نامه درخواست کار و اشتغال است. 

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ادامه داد: جوان در حال تحصیل کرامتش این است که انتظار بکشد درسش تمام شود، سر کار برود و دست پدر و مادرش را بگیرد ولی متاسفانه کار برای آنها وجود ندارد. 

وی بیان کرد: در وضعیت فساد اداری هر روز شاهد یک پرونده و تیتر روزنامه‌ها هستیم که فلان مساله در فلان بانک و فلان اداره به‌وجود آمده و یک فساد جدید نمایان می‌شود.

حجت‌الاسلام رئیسی تصریح کرد: باید از کسانی مالیات گرفت که سال‌های سال است از زیر بار پرداخت مالیات فرار می‌کنند و مالیات نمی‌دهند و درآمدهای نجومی و دلالی‌های گسترده دارند ولی توجهی به پرداخت مالیات نمی‌کنند. 

وی با بیان اینکه من رقیب این و آن نیستم، بنده رقیب فقر و بیکاری در کشور هستم، افزود: وضعیت و شرایط کشور به لحاظ پولی و نظام بانکی نگران‌کننده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار