مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، با تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ رضوی، گفت: برگزاری جشنواره ها و همایش های امام رضا(ع) در نقاط مختلف کشور نشانه بزرگی و کرامت امام رضا(ع) است.
کد خبر: ۴۱۴۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴ 27 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازروابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، حجت الاسلام رحیم جعفری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه،  در جلسه هماهنگی اتاق فکر همایش سیمای امام رضا(ع) در فرهنگ عامه، گفت: اقدامات خادمان فرهنگی بنیاد بین المللی امام رضا(ع) و زحمات کشان این حوزه در استان کرمانشاه قابل تقدیر است.

وی افزود: شخصیت امام رضا(ع) به گونه ایی است که هر کسی در هر جای عالم به هر نحوی می تواند ارادت خود را به ایشان نشان دهد.

حجت الاسلام جعفری، با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ رضوی و ابعاد مختلف شخصیت امام رضا(علیه السلام)، اظهار کرد: امام رضا(علیه السلام) تنها امامی است که  مضجع شریفش در خاک ایران است و ملقب به عالم آل محمد(ص) هستند.

وی با بیان اینکه تمام کشور درگیر همایش ها و جشنواره های امام رضا(علیه السلام) هستند، ابراز کرد: این اتفاق مبارک نشانه بزرگی و کرامت امام رضا(علیه السلام) است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، با تأکید بر اینکه باید هر چه بیشتر در این عرصه حضور پیدا کنیم، بیان کرد: اصل و نیت کار ما در انجام کار، خادم امام رضا(ع) بودن است.

 وی انتخاب موضوع فرهنگ عامه برای همایش سیمای امام رضا(ع) در سال 96 را بسیار مناسب خواند و خواستار حضور پررنگ و فعال تمامی دانشگاه ها و حوزه های علمیه و هم چنین اهل سنت استان در اتاق فکر این همایش  و واگذاری بخشی از کارهای اجرای به آن ها شد.

پیمان جسری معاون فرهنگی و مطبوعاتی و دبیر دبیرخانه جشنواره بین المللی امام رضا(ع) در ادامه به گزارشی از روند دریافت مقالات رسیده به این جشنواره پرداخت.

وی افزود: مجموعه مقالات دریافتی از لحاظ کیفی در سطح بسیار بالایی برخوردارند.

جسری، ابراز امیدواری کرد: با توجه به زمان باقی مانده حجم بیشتری از مقالات جهت بررسی و اعلام آثار برتر به دبیرخانه جشنواره ارسال شود.

وی اعلام کرد: به محض اتمام مهلت اعلام شده، کار دسته بندی و داوری مقالات آغاز می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار