مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران عنوان کرد؛
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی تلاش های بی نظیری در جهت توسعه صنعت حفاری کشور با فکر، مهندسی و تجهیزات ایرانی صورت گرفته است
کد خبر: ۴۱۴۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴ 27 April 2017
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی تلاش های بی نظیری در جهت توسعه صنعت حفاری کشور با فکر، مهندسی و تجهیزات ایرانی صورت گرفته است.
 
 مهندس حیدر بهمنی با بیان این مطلب، در تشریح عملکرد سال 95 شرکت افزود: در نتیجه تلاش های مستمر مجموعه کارکنان در این سال حفر و تکمیل 193 حلقه چاه های نفت و گاز با متراژ افزون بر 293 هزار متر محقق شد.
 
وی در پیوند با این مطلب به انجام حدود 9 هزار خدمات فنی و تخصصی به شرکت های متقاضی با توجه به توانمندی ها و تجارب ارزنده متخصصان و کارشناسان ملی حفاری اشاره کرد.
 
بهمنی شرکت ملی حفاری را نماد خودباوری عنوان و تصریح کرد: تا پیش از تاسیس این شرکت در سال 58 ، صنعت حفاری در ایران توسط 46 شرکت خارجی مدیریت  و صورت می گرفت که با شکل گیری شرکت ملی حفاری اداره این صنعت در بخش های ستادی و عملیاتی از صفر تا 100 به دست نیروهای متعهد و متخصص ایران انجام می شود.
 
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: توسعه و روند بالندگی صنعت حفاری کشور حاصل هم افزایی نزدیک میان شرکت های فعال بخش خصوصی در این عرصه، سازندگان و صنعتگران، شرکت های دانش بنیان و مراکز علمی و پژوهشی داخلی است.
 
وی بومی سازی افزون بر 20 هزار قطعه و تجهیز کاربردی در صنعت حفاری در یک دهه گذشته از جمله یک هزار قطعه در سال 95، ساخت شش دکل حفاری خشکی و  ایجاد بالغ بر 30 هزار فرصت شغلی را حاصل این تعامل و همکاری های بخش های پیش گفته دانست.
 
بهمنی افزود: این شرکت در چند سال اخیر اجرای پروژه های کلید در دست (EPD ) را در دستور کار دارد و در این ارتباط پروژه های موفقی در بخش های خشکی و دریا از جمله در فازهای طرح توسعه میدان گازی پارس جنوبی و میدان نفتی آزادگان اجرا کرده است.
 
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: با توجه به ارتقاء روز افزون سطح دانش فنی کارکنان، استفاده از نیروهای مجرب و دارای تجربه تخصصی، امکانات و تجهیزات و فضای مناسب، برنامه ریزی برای استفاده از سرمایه گذاری های داخلی و خارجی، ورود به اجرای کامل پروژه ها از شناسایی مخزن تا عملیات حفاری چاه های های نفت و گاز، ایجاد تاسیسات سطح الارضی و تحت الارضی تا مرحله تولید و بهره برداری مدنظر قرار دارد.
 
وی درباره برنامه ها و جهت اهداف ترسیم شده سال جاری گفت: پاسخگویی به نیازهای صنعت نفت، توسعه ناوگان حفاری خشکی و دریایی، کاربست فناوری نوین، تعامل و مشارکت با شرکت های بین المللی، حضور در پروژه های ملی و منطقه ای و صدور خدمات فنی و مهندسی به خارج کشور از جمله سرفصل های برنامه های سال 96 است.
 
بهمنی افزود: ایجاد سازمانی چابک با نگاه بنگاهداری اقتصادی، ارتقاء سطح کیفیت خدمات در عملیات حفاری و خدمات جانبی، زمان مفید دستگاه های حفاری، توجه بیش از پیش به عملکرد HSE، توسعه و گسترش زیرساخت های فناوری اطلاعات و سیستم های پشتیبانی و حمایت از سازندگان و تولید کنندگان داخلی برای طراحی و ساخت قطعات، تجهیزات و کالاهای مورد نیاز صنعت حفاری از دیگر سرفصل ها و برنامه های مدنظر به شمار می آید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار