مدیرکل حراست استانداری آذربایجان غربی:
مدیرکل حراست استانداری آذربایجان غربی تاکید کرد: باید تلاش شود انتخابات در فضایی امن و توام با آرامش برگزار شود.
کد خبر: ۴۱۴۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱ 27 April 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:یوسف نژاد در جلسه آموزشی کارکنان حراست فرمانداری ها  و شهرداری های تابعه استان که با حضور استاندار و معاونین استاندار در محل استانداری ترتیب یافت، به تشریح اقدامات و اهداف حراست ها در انتخابات پیش رو پرداخت و گفت: باید تلاش شود انتخابات در فضایی امن و توام با آرامش برگزار شود فلذا لازم است مواردی که می تواند به این فضا آسیب برساند شناسایی و تدابیر لازم صورت پذیرد.

وی، رصد فعالیت های انتخاباتی کاندیداها در فضای عمومی و مجازی، ابلاغ تکالیف حراستی در انتخابات به حراست های تابعه استان و نظارت بر روند اخذ استعلام داوطلبین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا توسط واحدهای حراست تابعه از مراجع چهارگانه شهرستان ها را از جمله اقدامات اداره کل حراست استانداری در خصوص انتخابات پیش رو عنوان کرد.

یوسف نژاد همچنین به تشکیل کمیته حراست و استعلامات ستاد انتخابات استان اشاره کرد و گفت: این کمیته از زمان تشکیل و انتخاب اعضای آن، جلسات مستمر و منظمی را برای برگزاری هرچه باشکوهتر انتخابات در استان برگزار نموده و نیز در تمامی جلسات ستاد انتخابات استان شرکت داشته است.

وی ادامه داد: کارکنان حراست فرمانداری ها، ادارات و سازمان های تابعه در ایام نوروز نیز برای انجام ماموریت ها و تکالیف خود حضور مستمر داشتند.

در پایان این جلسه از حراست های فعال فرمانداری ها و شهرداری های تابعه استان با اهدای لوح و هدایایی، تجلیل بعمل آمد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار