در همایش هفته سلامت در شرکت آبیاری شمال خوزستان مطرح شد؛
مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری شمال خوزستان تقویت سبک زندگی نشاط آور در محیط های کاری را راهکاری برای بهبود بهره وری شغلی دانست
کد خبر: ۴۱۴۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰ 27 April 2017
مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری شمال خوزستان تقویت سبک زندگی نشاط آور در محیط های کاری را راهکاری برای بهبود بهره وری شغلی دانست.

 "محمد اسلامی" در همایش سلامت در جمع کارکنان و خانواده های آنان گفت: ایجاد اندیشه و انرژی مثبت چه در محیط کار و چه در خانه بیش از پیش باید جدی گرفته شود.

وی کاهش ارتباطات مثبت در جامعه امروزی را زنگ خطری برای افزایش افسردگی عنوان کرد و افزود: هرچه ارتباط بین کارکنان و خانواده های آنان بیشتر شود به همان اندازه از خمودگی و بی انگیزگی کاسته می شود.

اسلامی توجه بیشتر به اخبارحوادث را نشانه ای از سبک زندگی نامطلوب برشمرد و گفت: متاسفانه توجه به موفقیت های شهروندان در اخبار رسانه ها بسیار کم است و معمولا اخبار حوادث بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.   

رئیس مرکز بهداشت شهرستان دزفول نیز در این همایش کارجمعی در محیط کار را در کاهش افسردگی موثر دانست و افزود: گوشه گیری و انجام امور محوله بدون ارتباط با دیگران سلامت روانی را تهدید می کند.

"رضا پور آئین" تاکید کرد: مصرف صبحانه مناسب،حضور زودتر در محل کار، انجام امور محوله از سوی مافوق و شرکت در فعالیت های دسته جمعی در افزایش شادابی بسیار موثر است.

همایش خانوادگی سلامت به مناسبت هفته سلامت و باشعار زندگی سالم، با نشاط و امید با حضورکارشناسان مرکز بهداشت شهرستان دزفول و اجرای نمایش طنز در تالار اجتماعات سوم شعبان برگزار شد.

در حاشیه این همایش جشنواره غذای سالم نیز برگزار شد که مورد استقبال خانواده ها قرار گرفت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار