امام جمعه مشهد مقدس:
امام جمعه مشهد مقدس با بیان اینکه مراجع تقلید در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی نگرانی دارند گفت: دولت بعدی باید در راستایی گام بردارد که حرکت انقلابی نظام سریع‌تر و پویاتر شود.
کد خبر: ۴۱۴۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۸ 27 April 2017
به گزارش تابناک رضوی،  آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در نشست پرچم‌داران بصیرت در حسینیه امام خمینی (ره)  برگزار شد اظهار کرد: مجموعه‌ دولتی‌هایی که تا کنون در کشور حضور داشته‌اند با وجود اینکه از طریق مردم به قدرت رسیده‌اند در اجرا اقداماتی انجام داده‌اند که روحانیت در مورد آنها دغدغه‌مند شده است.

وی ادامه داد: شاهد هستیم با وجود اینکه اقدامات زیادی در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی توسط دولت‌ها انجام شده اما مراجع تقلید در این حوزه هنوز نگرانی‌هایی دارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه رهنمودهایی که مراجع به ما می‌دهند می‌تواند خط را به طلاب و سربازان امام زمان نشان دهد، خاطرنشان کرد: این اقدام سبب می‌شود که راه روشن به افراد نشان داده شود تا در دولت بعدی فقها نگران سرنوشت اسلام و مکتب نباشند.

آیت‌الله علم‌الهدی  ادامه داد: هدف اصلی نظام اسلامی توسعه دین و مکتب بوده و امید می‌رود که مراجع تقلید بصیرتی را در تمام اقشار جامعه به وجود آورند تا در انتخابات آینده دولتی به وجود بیاید که حرکت انقلابی نظام سریع‌تر و با پویایی بیشتری پیش رود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار