کد خبر: ۴۱۴۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۴ 27 April 2017
حاضرم برای منافع مردم، در صحن شورا داد بزنم ولی با آرامش شاهد چاپیدن مردم توسط برخی به اصطلاح روشنفکر نباشم.

محمود باقری، عضو شورای شهر رشت در گفت و گو با خبرنگار خزر با بیان اینکه برخی افراد تصور می کنند مردم هم به مانند آنان شعور سیاسی ندارند، گفت: مشخص نیست آنانی که تا دیروز در لیست احمدی نژاد بوده و برای وی سر و دست می شکسته اند، چگونه یک شبه اصلاح طلب شده اند؟

این عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه برخی می خواهند به هر روشی از مردم رای بگیرند، افزود: وقتی ببیند اصلاح طلبان رای دارند، می گویند ما اصلاح طلبیم! وقتی ببینند جریان احمدی نژاد و مشایی رای دارند، خود را به آن ها می چسبانند و زیر دست آنان عکس یادگاری می گیرند. اگر ببینند اصولگرایان مورد اقبال مردمند، ادعای اصولگرایی دارند! این ها عملا نه اصلاح طلبند و نه اصولگرا، بلکه عضو حزب باد هستند. هر طرف که باد موافق بوزد، همان طرفی می روند.

باقری با بیان اینکه روشنگری رسانه های مستقل چهره واقعی این دسته از افراد را مشخص می سازد، ادامه داد: امروز دیگر نمی شود با مخفی کردن و سکوت در خصوص گذشته سیاسی، ادعای اصلاح طلبی کرد. جریان آزاد اطلاعات همه چیز را مشخص خواهد کرد و نشان می دهد برخی برای اینکه خود را در یک شورا بچپانند، چطور شعور سیاسی مردم و حافظه تاریخی آنان را دست کم می گیرند.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد: این دسته از افراد در حالی یک شبه ادعای اصلاح طلبی می کنند که تا دیروز برای منتقدان کتاب درست می کردند و آنان را به ایجاد بحران متهم می کردند. البته اگر بحرانی هم به وجود آمده در راستای منافع آنان بوده است.

باقری خطیبانی با بیان اینکه این افراد به این دلیل که فکر می کنند لیست اصلاح طلبان با اقبل مواجه خواهد شد، به هر دری می زنند که خود را در لیست اصلاح طلبان بگنجانند، افزود: چگونه از کسی که تا دیروز بله قربان گوی احمدی نژاد و مشایی بوده و امروز به راحتی آن را علی رغم تمامی اسناد موجود، تکذیب می کند، می توان انتظار داشت در آینده به سایر جریان های سیاسی بنا به مقتضای زمانی پشت نکند؟ افرادی که به راحتی و در روز روشن و در مقابل چشمان هزاران نفر علیرغم تمام اسناد و مدارک بدون هیچ واهمه ای همه چیز را تکذیب می کند، صلاحیت امانت داری بیت المال مردم را دارند؟

عضو شورای شهر رشت در پایان گفت: چهار سال در برابر تخلفات در شهرداری ایستادم و فریاد زدم، چهل سال دیگر هم اگر مورد اعتماد مردم قرار بگیرم در برابر تخلفات آرام نخواهم ایستاد. با هجمه های این چنینی غریبه نیستم و با آغوش باز به استقبالش خواهم رفت. ترجیح می دهم در راستای حفظ منافع مردم، در صحن شورا داد و فریاد به راه بیندازم اما مانند بعضی با آرامش و سکوت شاهد به یغما رفتن حق مردم توسط برخی به اصلاح روشنفکر نباشم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار